Beantwoord

Spotify hussel

  • 31 August 2020
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb al Spotify Premium via KPN en nog 1ander mobiel abonnement. Kan ik ook die hussel korting voor mijn Spotify premium krijgen?

Zo ja moet ik dan eerst opzeggen en opnieuw aanmelden?

icon

Beste antwoord door Hanna_ 5 September 2020, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @FJBuys, welkom op het Forum.

De korting op Spotify, ook wel entertainment voordeel genoemd, wordt actief wanneer je vaste diensten met een mobiel abonnement combineert. Wanneer je een internet abonnement van KPN hebt kun je bij Spotify zelf de betalingen stopzetten en de betaling via jouw KPN factuur aanzetten, waarna je een activatie code ontvangt om jouw account weer om te zetten naar premium. De 5 euro korting wordt dan automatisch verrekend. Jouw Spotify account wordt dan niet verwijderd en al jouw playlists en opgeslagen nummers blijven gewoon behouden. Wanneer je geen vaste diensten van KPN afneemt kun je helaas geen gebruik maken van het entertainment voordeel. 

Ik hoop je vraag zo beantwoord te hebben. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag. :grinning:

Het bovenste probleem heb ik ook. Alleen staat op de bevestigingsmail van KPN dat bij de omzetting van Alles in 1 standaard -waarbij ook Spotify is inbegrepen- na omzetting naar een Husselabonnement, Spotify word omgezet naar Spotify free oftewel met reclameonderbrekingen. Ik wil graag mijn huidige situatie behouden met bijbehorende afspeellijst. In de mail staat niet hoe dat werkt terwijl nagenoeg hetzelfde betaal. Hoe zit dat?

Mvg René

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Boogie99, welkom! Ik begrijp het probleem nog niet helemaal om eerlijk te zijn. Je bent nu van Alles-in-1 naar Hussel gegaan? Dan wordt jouw Spotify omgezet naar Free. Je kunt Spotify Premium wel als extra optie afnemen. Je kunt dan gewoon jouw huidige account koppelen. De afspeellijsten en dergelijke worden dan gewoon behouden. 

Reageer