Beantwoord

Spotify inbegrepen bij KPN Compleet

• 1 november 2017
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

We hebben KPN compleet en zie op het forum dat Spotify hierbij gratis inbegrepen is. We hebben geen activatiecode of iets dergelijks. Hoe kunnen we nu Spotify activeren ? Grt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Koen_1 3 november 2017, 20:07

Hi @Siebert001, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wat @joss1965 aangeeft klopt precies! Als je een abonnement hebt waar Spotify nog bij inbegrepen zit kan ik ervoor zorgen dat je een Spotify Premium activatiecode ontvangt. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan kijk ik het voor je na!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
KPN Compleet biedt geen Spotify Premium als ‘extra’. Spotify Premium was wel inbegrepen bij oude Alles in 1 pakketten (Standaard en Premium) en enkele oude mobiele abonnementen. Bij alle huidige abonnementen is Spotify Premium een extra optie voor € 8,99.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Siebert001, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wat @joss1965 aangeeft klopt precies! Als je een abonnement hebt waar Spotify nog bij inbegrepen zit kan ik ervoor zorgen dat je een Spotify Premium activatiecode ontvangt. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan kijk ik het voor je na!
Hallo Koen, hier liep ik gisteren ook tegenaan, dat ik een code moet hebben bij Spotify. Wij hebben ook kpn comleet al heel veel jaren en daar zit spotify premium in. wij hebben geen melding daarvan gehad of een abbo gewijzigd. Kun jij helpen
I ik heb al contact met jullie opgenomen via telefoon. Wordt uitgezocht
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Siebert001, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Had je inmiddels net zoals @Jeannetw via een andere klantenservice ingang contact met ons opgenomen over deze situatie? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @Siebert001! Je hebt een Internet+iTV Thuis Instap abonnement, en voor je mobiel een in december ingaand KPN 2017 Basis abonnement. Bij je mobiele abonnement is het helaas niet mogelijk om Spotify toe te voegen, bij je abonnement voor thuis kan dit wel. Je kunt het voor €8,99 per maand via je MijnKPN omgeving activeren.

Reageer