Beantwoord

Spotify ineens van premium naar free

  • 29 juni 2018
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

Hallo!

Ik heb bij mijn KPN abonnement een Spotify premium abonnement, maar nu ineens zegt Spotify dat ik die niet heb. Volgens mijn.kpn.nl moet ik nog steeds een premium abonnement hebben. Hoe kan dit weer recht getrokken worden?

Rosanne

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 1 juli 2018, 12:00

Goedemorgen @Rooskeanne en welkom op het forum!

Wat vervelend dat jouw Spotify Premium abonnement ineens omgezet is naar een free account.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Rooskeanne en welkom op het forum!

Wat vervelend dat jouw Spotify Premium abonnement ineens omgezet is naar een free account.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer