Beantwoord

Spotify inlog achterhalen

  • 4 April 2021
  • 5 reacties
  • 402 keer bekeken

Ik kan mijn inlog gegevens voor spotify premium niet meer vinden. Kunnen jullie daar bij helpen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 April 2021, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @duonra. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je jouw inlog gegevens kwijt bent. Heb je Spotify via KPN? Zo ja, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Ik zal proberen om jouw gebruikersnaam te achterhalen. Daarna kan je op deze pagina het wachtwoord achterhalen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Beste Vikash,  Ik heb de gegevens aangevuld, groet, Duonra

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @duonra. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je jouw inlog gegevens kwijt bent. Heb je Spotify via KPN? Zo ja, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Ik zal proberen om jouw gebruikersnaam te achterhalen. Daarna kan je op deze pagina het wachtwoord achterhalen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht met daarin jouw gebruikersnaam. Laat je mij weten of het is gelukt. Als het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te maken kan ik een nieuwe activatiecode toesturen. Daarmee kan je een nieuwe Spotify account aanmaken. 

Hi Vikash,

 

Helaas, kun je een nieuwe activatiecode toesturen? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het niet is gelukt. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuw Spotify account aanmaken.