Spotify inlogcode verlopen

  • 29 mei 2013
  • 1 reactie
  • 5675 keer bekeken

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben erg teleurgesteld in 'hoe soepel' de overgang naar KPN alles-in-een verloopt. Geen spotifycode opgestuurd gekregen, uiteindelijk na bellen een nieuwe code ontvangen, is de code verlopen. Als ik naar KPN bel wordt steevast gezegd dat Spotify los staat van KPN. Dat zal wel, maar ik heb sinds 10 mei KPN compleet, sinds een week doet mijn huistelefoon het pas weer en blijkt ook nog eens de Spotifycode verlopen. Wat moet ik nu weer doen?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Nonardus,

Ik begrijp dat er een aantal vervelende dingen zijn voorgevallen. De Spotify code die je opgestuurd hebt gekregen kon je niet activeren begrijp ik. Ik zorg er graag voor dat je een nieuwe code krijgt. Zou je in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant en een mobiel telefoonnummer kunnen sturen? Dan kijk ik meteen wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer