Vraag

Spotify inlogproblemen

  • 5 April 2020
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik kreeg s'nachts een melding via mail dat er iemand vanaf de Verenigde Staten is ingelogd op mijn account.

Dus ik alle stappen afgaan en wachtwoord veranderen en overal afmelden.

Krijg ik nu steeds de melding:"je bent offline".

Ik heb mijn modem weer opgestart en mijn verbindingen gecontroleerd maar krijg steeds dezelfde melding en kan via mijn mobile app spotify niet in. Wel via de ps(playstation).

Wat kan ik nog doen? Wachtwoord is al veranderd en heb mijn verbindingen al gecontroleerd. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En die mail die u ontvangen hebt is een echte mail van Spotify? Niet van een ander? Wat heeft dat te maken met het opstarten van uw modem?

Mail is van kpn. Heb dat gecontroleerd. 

Vind het gewoon toevallig dat wanneer iemand anders zich aanmeld op mijn account dat ik daarna mijn account niet meer in kan via mobile app. Ik krijg dus steeds dat melding"offline".

Ik kan wel via laptop en ps inloggen(sta daar altijd ingelogd) en zie niet mijn naam meer achter mijn profile foto staan maar een reeks aan cijfers en letters aan elkaar vast.

Opstarten van de modem deed ik om de verbinding te controleren. 

Reputatie 7
Badge +24

Van KPN? Wat is het precieze adres van de afzender? Dat moet zoiets als no-reply@spotify.com zijn lijkt mij.

Klopt was van no-reply@spotify.com

Het is opgelost. Ik kan mijn account weer in.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Angel2u, welkom op het forum!
Dat zal schrikken geweest zijn!
Fijn dat je het inmiddels op hebt weten te lossen! 
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!