Spotify installeren en 4K tv kijken

  • 18 December 2020
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb all in TV enz.

Gratis spotify premium, hoe zet ik premium op mijn smartfoon?

Mijn tv is een Qled tv 4k. Heb ik hiervoor een andere ontvanger of een ander of experia box nodig?

 

arne

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Arne kistemaker , het 4K-deel kan ik voor je beantwoorden.

Voor 4K heb je geen andere Experiabox (modem) nodig en in principe ook geen andere tv-decoder.

Wil je echter van de 4K-kanalen van KPN gebruik maken kun je de optie [4K] in je abo aanvinken en bij een ongeschikte decoder word je dan een bijpassende decoder in bruikleen gegeven, waarbij je de andere decoder weer retour kunt sturen.

 

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @Arne kistemaker! @JanD geeft inderdaad al een goed antwoord op het kijken van 4K. Wat betreft Spotify: je hebt na de aanmelding voor Spotify Premium een activatiecode van ons gekregen. Deze kun je gebruiken om een bestaand account te upgraden naar Spotify Premium. Vervolgens kun je de Spotify app op je telefoon downloaden en inloggen met het account dat je geüpgraded hebt naar Spotify Premium. 

Weet je hiermee voldoende? Als ik nog ergens mee kan helpen, laat het dan gerust weten!  

ik heb geen idee wat mijn activatiecode is

Reputatie 2
Badge +5

De activatiecode is bij aanvang van het abonnement naar je gemaild. Mocht je deze niet meer hebben, dan kun je een nieuwe activatiecode opvragen

geprobeerd echter ze : email adres onbekend

zelfde met mijn gsm

Reputatie 2
Badge +5

Heb je Spotify wel toegevoegd aan je abonnement bij ons toen je het afsloot? Je kunt in Mijn KPN controleren of je Spotify wel bij ons afneemt. Als het nog niet aan staat, kun je het via die weg alsnog activeren. Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, wil je dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.