Beantwoord

Spotify kennelijk niet voor klanten met vaste telefonie ipv internet telefonie

• 1 december 2011
  • 4 reacties
  • 11766 keer bekeken

Zojuist met het KPN contact center gebeld en ik heb te horen gekregen dat hoewel ik Internet Extra, Interactieve TV en vaste telefonie heb toch geen recht heb op gratis Spotify. Ik maak namelijk gebruik van het duurdere vaste telefonie ipv het goedkopere internet telefonie, dus kom ik kennelijk niet in aanmerking voor de code voor gratis Spotify.

Is dit correct en zo ja wat is hier dan de logica achter, of is dit niet correct en kan de instructie aan de contact center medewerkers hierop worden aangepast?

Ik kan mij niet voorstellen dat dit correct is, want als KPN wil toch juist dat mensen hun vaste lijn houden i.p.v. voor €5,- internet telefonie nemen?

icon

Beste antwoord door bommy84 6 december 2011, 14:58

Nee. De verwarring/onduidelijkheid zit in de definitie achter de term alles in één.

Dat betekend even kort, 1 abonnement. Als je internet en vaste telefonie hebt bij KPN heb je twee (losse) abonnementen.

Dus hoewel zeker onduidelijk, staat het er wel, met de term alles in één. Het verschil bij jou is dus dat je twee abonnementen hebt lopen in plaats van één.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Het is dat KPN leverplicht heeft anders was KPN allang van de vaste lijn af, vaste lijnen kosten in onderhoud en aansluiten veel meer als internet bellen.

Reputatie 5
Badge +7
Het is zeker correct. Het is voor het alles in 1 pakket.

Waarom? Simpel! Om meer klanten te werven voor deze dienst.

Dank voor de reacties, maar jullie missen helaas mijn punt.

Op de website van KPN staat:

quote: Spotify Premium is gratis voor alle klanten die een Alles-in-één Pakket Extra of Premium hebben. Dit pakket bestaat uit Internet Extra of Premium, Bellen én Interactieve TV.

Er is nergens vermeld dat internet bellen onderdeel is van het pakket. In plaats daarvan staat er alleen bellen. Oftewel je hebt dit pakket als je internet, interactieve tv en bellen afneemt van KPN. Dat doe ik, dus heb ik een alles in één pakket en dus heb ik m.i. recht op gratis Spotify.

Reputatie 5
Badge +7
Nee. De verwarring/onduidelijkheid zit in de definitie achter de term alles in één.

Dat betekend even kort, 1 abonnement. Als je internet en vaste telefonie hebt bij KPN heb je twee (losse) abonnementen.

Dus hoewel zeker onduidelijk, staat het er wel, met de term alles in één. Het verschil bij jou is dus dat je twee abonnementen hebt lopen in plaats van één.

Reageer