Vraag

Spotify KPN opzeggen

• 6 juni 2018
  • 2 reacties
  • 692 keer bekeken

Beste KPN,
Mijn moeder is verhuisd en heeft haar KPN alles-in-1 daarbij moeten opzeggen. Nou zat er in haar pakket een spotify premium account. Dit willen wij graag op haar nieuwe adres behouden maar omzetten naar een Spotify-family pakket. Na dit uitgezocht te hebben verscheen deze melding in beeld.

Je abonnement is gekoppeld aan onze partner Kpn-Nl. Benader Kpn-Nl voor vragen over je abonnement.

Vervolgens kan ik nergens vinden hoe ik de spotify account die aan jullie gelinkt is, privé kan maken (dus los van KPN waardoor ik wel family kan aanvragen). Kunt u mij hiermee verder opweg helpen?

Met vriendelijke groet,

Noor Boreel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @nboreel,
Uiterlijk een maand na de opzegdatum wordt Spotify Premium automatisch weer omgezet naar Spotify Free. Zodra dit gebeurd is kan je Family aanvragen via Spotify zelf. Helaas kan KPN dit proces niet versnellen.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo Noor, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Het kan, nadat je het Spotify account via KPN hebt opgezegd, inderdaad enkele weken duren voordat dit in het systeem ontkoppelt wordt en jouw account omgezet wordt naar Free. Pas als het account weer Free is, kan het toegevoegd worden aan een Spotify Family account! Dit zal binnenkort wel gebeuren, omdat het abonnement al een tijdje opgezegd is!

Reageer