Beantwoord

Spotify laadt erg traag, wat kan ik doen?

  • 7 October 2019
  • 9 reacties
  • 3828 keer bekeken

Hallo,heb spotify van kpn gekoppeld maar nu is alles heel traag,moet 30 sec wachten op muziek en andere keuzes ook,heb mobile net een week oud,(Samsung A50
Help me please
Peter

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 9 October 2019, 10:07

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @Peho58, welkom op het KPN forum. Dat is wel raar. Om Spotify optimaal te kunnen luisteren heb je Android OS 4.1 of hoger én 500 MB vrije schijfruimte nodig. Anders kunnen er problemen ontstaan.

Heb je het probleem ook op je laptop / pc? Klik hier voor de installatie van Spotify op je computer.
NNadia hallo,nee op de computer werkt het wel goed,ik voorheen gratis v KPN Spotify en toe was het ook heel traag.ben van provider veranderd dus ook geen Spotify meer,nu Premium gekoppeld aan KPN en nog het zelfde probleem.dit ga ik niet lang volhouden,veel irritatie
Jammer van het geld
GGrtz Peter
Reputatie 7
Fijn dat het op de computer wel goed werkt, @Peho58. Super irritant dat het op je mobiele telefoon niet optimaal werkt!
ik voorheen gratis v KPN Spotify en toe was het ook heel traag.ben van provider veranderd dus ook geen Spotify meer,nu Premium gekoppeld aan KPN en nog het zelfde probleem.
Dus als ik het goed begrijp dan is Spotify erg traag op je Samsung A50, ongeacht de provider. Klopt dat?
Nee,voorheen ook KPN,alleen toen gratis bij KPN,nu Premium
Reputatie 7

Via welke provider heb je nu een abonnement /prepaid, @Peho58 ?

Nadia@ Abonnement  kpn

Reputatie 7

Ok , ik krijg er nog niet echt de vinger op waar het mis gaat, @Peho58 . Met welke gebruikersnaam log je in op Spotify? En de gegevens van je abonnement: postcode+ huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Wil je die in je forumprofiel zetten?

Nadia@, GEDAAN

Reputatie 7

Bedankt voor het aanvullen, @Peho58. Ik heb je een privébericht gestuurd om de gegevens te verifiëren. Ik hoor van je :) 

Reageer