Beantwoord

Spotify loskoppelen, nieuwe activatecode

• 22 december 2015
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo,
Mijn vriend is pas zo onhandig geweest om het spotify premium account dat bij ons kpn internet/tv pakket zat te activeren. Ik heb zelf echter een premium account dat binnenkort afloopt en die ik graag had willen verlengen met het nieuwe account. Hierom is mijn vraag of er misschien een nieuwe activatiecode opgestuurd kan worden, zodat ik een nieuw spotify premium account aan mijn oude kan koppelen.
Alvast enorm bedankt!
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 december 2015, 10:49

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, die ontvang je morgen per mail. Daarmee kan je het juiste account koppelen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Anke,

Welkom! Kleine misser in de communicatie, kan gebeuren 😉 Ik kan een nieuwe activatiecode sturen op verzoek van de contractant. Als jij dat bent, wil je dan reageren op het privébericht wat ik je zo stuur? Mocht je vriend dat zijn, mag hij even een forumaccount aanmaken of op een andere manier contact met ons opnemen (Facebook, Twitter of telefonische klantenservice).

Reputatie 7
Badge +29
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, die ontvang je morgen per mail. Daarmee kan je het juiste account koppelen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?

Reageer