Spotify loskoppelen van Facebook

Geachte KPN-medewerker,

Ik wil mijn Spotify Premium account loskoppelen van Facebook. Ik heb inmiddels al wel Spotify verwijderd bij mijn Facebook account, maar bij Spotify ben ik nog steeds gekoppeld met mijn Facebook-account.

Kunt u mijn Spotify account laten loskoppelen van Facebook zodat ik met een eigen login kan inloggen op Spotify? Uit eerdere berichten op het forum heb ik begrepen dat dat zou kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Jack

14 reacties

Ik ga a.s. dinsdag mijn facebook verwijderen, graag zou ik een nieuwe code ontvangen zodat ik Spotify Premium kan doorzetten zonder facebook.

Reputatie 7
Badge +23
Beste Jack68, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Je Facebook account kan  ik niet ontkoppelen voor je, maar dit kun je zelf wel middels onderstaande stappen: 
  • Ga naar je Facebook profiel.
  • Klik rechtsboven op het wiel-icoon en kies Privacyinstellingen.
  • Klik aan de linkerkant op Apps.
  • Bij Apps die je gebruikt zie je een lijst met alle websites en programma's die aan je Facebook account zijn gekoppeld.
  • Klik bij Apps, plugins, games en websites op Facebook en op andere plaatsen gebruiken? op Bewerken.

• Als het je bedoeling is om je Facebook account te verwijderen klik dan op Platform uitschakelen. Alle koppelingen worden dan uitgeschakeld.
Met hartelijke groet, 

Cindy

Beste Cindy,

Ik heb de aanpassingen in mijn FB-account gedaan, maar ik kan nu niet meer inloggen in Spotify.

De activeringscode die ik heb ontvangen voor Spotify premium werkt ook niet meer omdat deze al is gebruikt. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij het aanmelden of zo. Ik weet het niet.

Kunt u mij een nieuwe code sturen zodat ik opnieuw een Spotify premium account kan aanmaken?

Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groeten,

Jack

Reputatie 7
Badge +23
Beste Jack,

Ai, dan gaat er helaas iets niet goed! Gaat het om Spotify bij je vaste aansluiting of je mobiele aansluiting?

Met hartelijke groet,

Cindy
Reputatie 7
Badge +23
Beste MiltonBos,

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Voor jou dezelfde vraag, gaat het om Spotify bij je vaste of je mobiele aansluiting?

Ik hoor het graag!

Met hartelijke groet,

Cindy
Beste Cindy,

Ik heb op zowel mijn vaste aansluiting als op mijn iphone geen spotify premium. Spotify accepteerd alleen mijn facebook account en dan zonder premium.

Ik wil graag een nieuw account aanmaken met premium (als klant met het Standaard pakket zou ik premium moeten hebben) , maar dan zonder FB.

Groetjes,

Jack
@Cindy_

Ik heb jou een privé bericht verzonden. :D

Reputatie 7
Badge +23
Beste Milton, 

Hartelijk dank hiervoor. Je geeft aan dat het om je vaste pakket gaat. Mijn collega komt hierop terug bij je :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 7
Badge +23
Beste Jack, 

Wanneer je via KPN geen Spotify hebt, via het vaste pakket of je mobiele aansluiting, dan kun je een nieuwe code bij Spotify zelf aanvragen. In dit geval ga ik er dan vanuit dat je wel een Spotify abonnement hebt. Klopt dit, maar dat je deze niet via KPN hebt? 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Cindy_ schreef:
Beste Milton, 

Hartelijk dank hiervoor. Je geeft aan dat het om je vaste pakket gaat. Mijn collega komt hierop terug bij je :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Ik wacht het af;)

Reputatie 7
Badge +27
Dag Milton,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik ontvang graag nog wat gegevens van je en dan gaan we zorgen dat dit geregeld wordt!

Joran
Beste Cindy, Ik heb het Standaard Alles-in-1 pakket van KPN. Daarbij zit/hoort een Spotify Premium account. Bij het activeren afgelopen weekend wilde ik dit account koppelen aan een bestaan Facebook account. Daar is kennelijk iets mis gegaan. Ik heb nu namelijk geen Premium account bij Spotify (niet via FB en niet via een ander account). Ik wil graag een Spotify Premium account via het Standaard Alles-in-1 pakket en dat niet gekoppeld aan FB. Ik heb ondertussen ook telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN Glasvezel. Er is mij door de klantenservice toegezegd dat ik een nieuwe activatiecode krijg opgestuurd voor Spotify Premium. Daarmee kan ik een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Groetjes, Jack
Reputatie 7
Badge +27
Dag Jack,

Bij een Alles-in-1 abonnement klopt dat inderdaad. De code wordt ontkoppeld en een nieuwe wordt opgestuurd. Zodra je deze activatiecode per post ontvangt kun je zelf kiezen of je deze aan een bestaand of nieuw Spotifyaccount wil koppelen. Het verzenden van de code duurt maximaal 5 werkdagen. Als er nog enige onduidelijkheid is, laat het gerust weten! We helpen je graag verder.

Joran
Ik ga het in orde maken.

Reageer