Beantwoord

Spotify loskoppelen van Facebook

• 28 januari 2015
  • 24 reacties
  • 3619 keer bekeken

Ik wil graag mijn Facebook loskoppelen van mijn Spotify.

Nu weet ik dat ik deze heel makkelijk bij Facebook (apps) kan verwijderen.

Maar ik wil graag mijn account overzetten van Facebook login naar login via email adres.

Ik heb gelezen dat ik hiervoor een nieuwe code moet krijgen van KPN kunnen jullie mij die sturen.

Zodat ik me kan aanmelden bij Spotify (zonder facebook).

icon

Beste antwoord door Nienke_ 2 februari 2015, 11:48

Beste forumgebruikers,

Na ontvangst van de gegevens via privébericht is de nieuwe activatiecode aangevraagd. Met uiterlijk 5 werkdagen ligt deze in de brievenbus. Laat je het weten als je hem hebt ontvangen, sberg1980?

Nienke

Bekijk origineel

24 reacties

sberg1980sberg1980 schreef op 28 jan '15 om 09:30uIk wil graag mijn Facebook loskoppelen van mijn Spotify.

Nu weet ik dat ik deze heel makkelijk bij Facebook (apps) kan verwijderen.

Maar ik wil graag mijn account overzetten van Facebook login naar login via email adres.

Ik heb gelezen dat ik hiervoor een nieuwe code moet krijgen van KPN kunnen jullie mij die sturen.

Zodat ik me kan aanmelden bij Spotify (zonder facebook).

wens je veel succes, zie mijn zojuist geplaatst bericht over spotify activatiecode

Reputatie 7
Badge +27
Sorry, Amanda! We hebben je bericht over het hoofd gezien, ben ik bang. Natuurlijk krijg ook jij van mij een privébericht. Ik ga voor je kijken wat ik kan doen. 

Marcia_ schreef op 29 dec '15 om 15:52uBeste Jurriaan,

Goed dat je je vraag op het forum stelt! Ik kan je niet helpen met een nieuw Spotify account, wel kan ik je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je zelf een nieuw Spotify account kunt koppelen. Wil je reageren op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Zou je mij ook een privébericht willen sturen? Heb een aantal weken geleden dezelfde vraag gesteld, maar nog geen antwoord ontvangen. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +27
Beste Jurriaan,

Goed dat je je vraag op het forum stelt! Ik kan je niet helpen met een nieuw Spotify account, wel kan ik je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je zelf een nieuw Spotify account kunt koppelen. Wil je reageren op het privébericht wat je zo van me krijgt? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Hoi,

Ik wil ook graag facebook verwijderen. Kunnen jullie me helpen met een nieuwe spotify account?

Mvg Jurriaan

Hallo,

ook ik wil mijn Spotify Premium graag loskoppelen van mijn Facebook-account. Wat moet ik doen?

Groeten, Amanda

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Lars, 

Is het inmiddels gelukt? Als ik je nog wel kan helpen, laat me dat dan gerust weten 🙂

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 7
Badge +23
; welkom op het forum van KPN! Wat leuk, bevalt je abonnement goed? Heb je bij je mobiele abonnement of bij je vaste abonnement recht op Spotify Premium? Ik hoor het graag en dan kan ik je ook gerichter helpen 🙂

goedemiddag,

ik heb sinds vandaag ook me abbo bij jullie nu kreeg ik ook gratis spotify erbij maar nu heb ik een account aangemaakt en toen wou ik facebook eraan koppellen maar maar dat lukt niet omdat ik daar schijnbaar al een account mee had van lang geleden hoe kan nu toch mijn facebook eraan koppelen?? ik kan dat account via facebook wel updaten naar premuim maar dan moet ik zelf gaan betalen omdat ik die code al via het ander acc. heb gebruikt

HELPP hihi

groetjes Lars

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Maarten,

Heb je het inmiddels op een andere manier op kunnen lossen? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +27
Hey Maarten, 

Welkom op het forum! Natuurlijk kan ik jou ook hierbij helpen. Stuur je mij ook de eerder gevraagde gegevens in een privébericht? Bedankt alvast. 

Hoi,

ik heb precies hetzelfde probleem. ik wil graag mijn spotify weer gaan gebruiken via emailadres login en niet via facebook.

Kan jij mij hierbij helpen?

groetjes,

Maarten

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Gino, 

Dat kan natuurlijk geregeld worden! Wil je mij ook een privébericht sturen met bovenstaande gegevens? Ga ik je helpen. 

Goedeavond ik wil graag mijn facebook loskoppeling en mijn eigen email gaan gebruiken. Wil graag een nieuwe code ontvangen.

Mvg,

Gino

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Coen,

Welkom op het forum! Heb je Spotify Premium via onze vaste of mobiele diensten? Wil je mij in een privébericht voorzien van je postcode + huisnummer, naam contractant, de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en als je dit via je mobiele abonnement hebt, je 06-nummer? Ik zorg er dan voor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt.

Goedemorgen, ook ik wil mijn Spotify graag loskoppelen van facebook, kan ik hiervoor een nieuwe activatiecode ontvangen?

Alvast bedankt, groet Coen

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Nathalie,

Welkom op het forum! Zou je me, in privébericht, postcode, huisnummer en naam contractant willen doorgeven? Dan regel ik een nieuwe code voor je :)

Groet,

Erik

Beste KPN, 

Ik heb hetzelfde probleem, facebook verwijderd, en meteen is mijn premium account weg van spotify. Ze hebben het bij Spotify al overgezet voor me, ik mis alleen nog een activatie code. 

Kunnen jullie me hieraan helpen?

Met vriendelijke groet,

Nathalie

Reputatie 7
Badge +27
@Juriaan; Ik help je hier graag mee! Kun je in een privébericht je adresgegevens, naam contractant en -ter verificatie- de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Zodra ik je gegevens ontvang zet ik het huidige account om naar Spotify Free, daarna wordt een brief verstuurd met een nieuwe activatiecode. Deze kun je aan een nieuw of bestaand account koppelen. Met 5 werkdagen moet dit helemaal geregeld zijn :D

Joran

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Sander heeft inmiddels laten weten ,via privébericht, dat de code is ontvangen en alles weer naar behoren werkt.

Veel luisterplezier, Sander!

Nienke
ik heb hetzelfde probleem ik wil mijn spotify loskoppelen van facebook en wel spotify kunnen blijven gebruiken omdat ik facebook verwijder

Zodra ik hem hebt ontvangen zal ik een berichtje terug sturen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Sander

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Na ontvangst van de gegevens via privébericht is de nieuwe activatiecode aangevraagd. Met uiterlijk 5 werkdagen ligt deze in de brievenbus. Laat je het weten als je hem hebt ontvangen, sberg1980?

Nienke

Reputatie 6
Badge +12
Hoi sberg1980,

Welkom op het forum.

Ik zag dat je al een privébericht naar mijn collega Cindy had gestuurd. Voor het loskoppelen van Spotify van Facebook word je huidige Spotify account opgeheven en een nieuwe activatiecode verstuurd. Na doorgeving van je gegevens heb je met uiterlijk 5 werkdagen een nieuwe activatiebrief in de brievenbus.

Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Nienke

Reageer