Spotify loskoppelen van facebook

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik wil graag mijn Facebook loskoppelen van mijn Spotify.
Nu weet ik dat ik deze heel makkelijk bij Facebook (apps) kan verwijderen.

Maar ik wil graag mijn account overzetten van Facebook login naar login via email adres.

Ik heb gelezen dat ik hiervoor een nieuwe code moet krijgen van KPN kunnen jullie mij die sturen.
Zodat ik me kan aanmelden bij Spotify (zonder facebook).

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Bese MZ, 

Je kun je Spotify inderdaad loskoppelen van je Facebook. 

• Ga naar je Facebook profiel.
  • Klik rechtsboven op het wiel-icoon en kies Privacyinstellingen.
  • Klik aan de linkerkant op Apps.
  • Bij Apps die je gebruikt zie je een lijst met alle websites en programma's die aan je Facebook account zijn gekoppeld.
  • Klik bij Apps, plugins, games en websites op Facebook en op andere plaatsen gebruiken? op Bewerken.

• Als het je bedoeling is om je Facebook account te verwijderen klik dan op Platform uitschakelen. Alle koppelingen worden dan uitgeschakeld.
  • Ga naar de websites toe die je nog wil gebruiken, log uit, en maak een account aan. Je hebt dan toegang zónder Facebook.

Gaat het om Spotify bij je vaste abonnement of bij je mobiele abonnement? Graag ontvang ik een privébericht met hierin de naam van de contractant, je postcode en huisnummer en indien je deze bij de hand hebt, ook je klantnummer. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +25
Dag MZ,

Een nieuwe Spotify code komt jouw kant op!
De huidige koppeling met het Facebook account is per direct omgezet naar Spotify Free variant. Met uiterlijk 5 werkdagen ontvang je een brief met een nieuwe activatiecode. Je kunt deze koppelen aan een nieuw of bestaand account.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt! 😃

Joran

Reageer