Spotify loskoppelen van Facebook

• 17 juli 2015
  • 1 reactie
  • 424 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik wil graag mijn Spotify gebruiken zonder verbonden te zijn met mijn Facebook account. Zelf heb ik al de app verwijderd bij Facebook apps maar mijn profiel foto en gebruikersnaam van Facebook blijven op Spotify staan. Ik heb spotify een mail gestuurd en die reageerden:

Hallo,

Bedankt dat je contact met ons opneemt. Wij helpen je graag verder.

Omdat je Spotify-account is aangemaakt via Facebook, zijn de twee verbonden om in te loggen. Dit betekent dat het niet mogelijk is om je Spotify-account te gebruiken als je Facebook-account wordt gedeactiveerd, tenzij je Facebook opnieuw activeert. 

Als je een nieuw account wilt aanmaken zonder Facebook, dan moet eerst je oude account worden geannuleerd. Dit dien je aan KPN door te geven. Zodra het account is geannuleerd en terug gezet naar Spotify Free laat je ons dit weten. Wij kunnen dan het gebruikte email adres vrijmaken voor hergebruik.

Als dit gedaan is kun je een nieuw account aanmaken om vervolgens een nieuwe code bij KPN aan te vragen. 

Voordat je account wordt gesloten, maken we een back-up van je Afspeellijsten, favoriete nummers, account-/afspeellijstvolgers en Jouw muziek, zodat we deze gegevens naar je nieuwe account kunnen verplaatsten.

We horen graag van je terug.

Nog een fijne dag,

Gilbert

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag SCS,

De informatie van Spotify klopt. Ik kan zorgen dat de activatiecode ontkoppeld wordt (waardoor je tijdelijk Spotify Free hebt). Je krijgt vervolgens een nieuwe activatiecode toegestuurd die je aan een ander account kunt koppelen. Ik heb je een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren? Dan zorg ik dat dit wordt geregeld.

Reageer