Beantwoord

Spotify loskoppelen van Facebook

• 23 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +6
Hallo,

ook ik wil mijn Spotify Premium graag loskoppelen van mijn Facebook-account. Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

Timo van Alen

Admin: dubbele post in ander topic verwijderd + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 24 oktober 2016, 14:47

Hoi Timo, goede vraag. Dan heb je een nieuwe activatiecode nodig van ons. Je maakt dan ook een nieuw Spotify-account aan(zonder Facebook). Houd er dan rekening mee dat jouw afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen.

Als je reageert op mijn privébericht ga ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Timo, goede vraag. Dan heb je een nieuwe activatiecode nodig van ons. Je maakt dan ook een nieuw Spotify-account aan(zonder Facebook). Houd er dan rekening mee dat jouw afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen.
Als je reageert op mijn privébericht ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Timo. Jouw Spotify-account is niet gekoppeld aan Facebook. Dus het moet lukken zonder... In mijn reactie op je privébericht staan meer details. 🙂 Ik hoor graag of het daarmee lukt.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de snelle reactie op mijn privébericht! Timo laat weten dat het inmiddels werkt met zijn gebruikersnaam en wachtwoord 🙂 Mochten er in de toekomst nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer