Beantwoord

Spotify loskoppelen van Facebook

Ik heb ooit een activatiecode gekregen voor Spotify wegens compleet pakket. Wil nu Facebook koppeling in Spotify verwijderen maar moet dan een nieuw account aanmaken. Heeft u voor mij de activatiecode nog eens?
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 april 2018, 09:27

Justin_ schreef:

Hoi GKalkman, welkom op het forum! Die heb ik zeker voor je. 🙂 Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur op het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat. Hiermee kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium.

Houd er dan wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'

Ik zie dat je de nieuwe activatiecode inmiddels gebruikt hebt om een ander Spotify account te koppelen. Helemaal goed!

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi GKalkman, welkom op het forum! Die heb ik zeker voor je. 🙂 Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur op het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat. Hiermee kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium.

Houd er dan wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'
Reputatie 7
Badge +22
Justin_ schreef:

Ik zie dat je de nieuwe activatiecode inmiddels gebruikt hebt om een ander Spotify account te koppelen. Helemaal goed!

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
GKalkman schreef:

Ik heb ooit een activatiecode gekregen voor Spotify wegens compleet pakket. Wil nu Facebook koppeling in Spotify verwijderen maar moet dan een nieuw account aanmaken. Heeft u voor mij de activatiecode nog eens?

Zou dit voor mij ook mogekijk zijn?
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Jaysea123, welkom op het Forum!
Ook jou heb ik een nieuwe activatiecode toegestuurd 😉 Wil je laten weten of je hem hebt ontvangen binnen 24 uur?
Beste Susan
Dank maar niet meer nodig.
Heb via Spotify nieuw ww aangevraagd en is daardoor nu niet meer gekoppeld.
Oeps. Heb nu geen premium account meer. Wat kan ik doen?
Reputatie 7
Badge +16
Oh, dat kan gebeuren! Je ontvangt alsnog de nieuwe code per e-mail binnen 24 uur. Die code kan je gebruiken om het account dat nu Free is Premium te maken. Nog heel even geduld dus! 🙂

Reageer