Beantwoord

Spotify loskoppelen van inloggen met Facebook

• 10 maart 2017
  • 8 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik wil niet met mijn Facebook inloggen op mijn spotify account. Hoe kan ik dit wijzigen?
icon

Beste antwoord door Koen_1 13 maart 2017, 16:51

Hoi @Bart1967, bedankt voor je privébericht! Ik heb je zojuist een nieuwe Spotify activatiecode opgestuurd 🙂 Je kunt 'm binnen enkele werkdagen verwachten. Laat je het weten als je op dit moment nog vragen hebt?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Bart1967, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt! Ik kan je een nieuwe Spotify Premium activatiecode opsturen waarmee je een ander niet aan Facebook gekoppeld Spotify account Premium kunt maken. De Premium status van je huidige aan Facebook gekoppelde Spotify account wordt dan teruggezet naar Free. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je hier verder mee!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Bart1967, bedankt voor je privébericht! Ik heb je zojuist een nieuwe Spotify activatiecode opgestuurd 🙂 Je kunt 'm binnen enkele werkdagen verwachten. Laat je het weten als je op dit moment nog vragen hebt?
Hoi, ik zou mijn Spotify Premium ook graag ontkoppelen van mijn Facebook, wil Facebook verwijderen maar wel Spotify blijven gebruiken met andere inloggegevens. Kunnen jullie me een code hiervoor opsturen?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Bakkeraa. Ik heb zojuist een nieuwe code voor je aangevraagd, waarmee je net als de mensen hierboven een nieuw account kunt aanmaken. Je ontvangt ‘m binnen 24 uur.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Bakkeraa. Ik zie dat je de code hebt ontvangen en dat je account opnieuw is gekoppeld! Fijn dat het gelukt is en geniet van de muziek!
hallo daar,
bij mij is het volgende probleem aan de hand. Ik heb waarschijnlijk per ongeluk mijn Facebook account ontkoppeld van mijn spotify premium van kpn. het probleem nu is dat ik niet meer kan inloggen bij spotify en ik al mijn afspeel lijsten kwijt ben,
Is er een mogelijkheid dat jullie hiermee kunnen helpen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bvanasperen, welkom op het forum! Vervelende situatie! Graag kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen! Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bvanasperen, bedankt voor je privébericht waarin je aangeeft dat het probleem inmiddels door Spotify zelf is opgelost! Dat is goed om te lezen. In de toekomst staan we graag voor je klaar.

Reageer