Beantwoord

Spotify loskoppelen van KPN

  • 10 October 2020
  • 12 reacties
  • 507 keer bekeken

Hallo,

Wie kan mij helpen? ik heb bij mijn vorige abb een spotify premium gekoppeld.

inmiddels is mijn abb in aug dit jaar verlengd en  zit er geen spotify meer aan gekoppeld zoals ik in mijn kpn kan zien. Echter spotify geeft aan dat mijn account nog steeds is gekoppeld aan hun partner kpn.

ik wil graag een family account en zou derhalve graag het huidige premium account losgekoppeld willen hebben.

Kpn klantenservice al meerdere keren gebeld maar lukt op de een of andere manier niet.
kan iemand mij verder helpen?

ps: ik heb een klein zakelijk abb

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 October 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Gunter, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na of ik bij je zakelijke pakket kan komen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo Alex,

 

Dank dat je wilt proberen mij te helpen hiermee.

Ik heb de gegevens zo ver ingevuld.

Mocht je nog iets nodig hebben of ik moet iets doen dan hoor ik het graag.

 

MvG Gunter

 

Reputatie 7
Badge +24

Uiteraard. Ik zie echter 2 Spotify accounts op je adres. Eentje op het 06-nummer eindigend op 377 en eentje op het nummer eindigen op 775. Moeten ze allebei losgekoppeld worden? 

Hoi Alex,

 

alle twee er af Koppelen graag

met vriendelijke groet,

Gunter Ooink

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ze beide losgekoppeld. Mocht je een sms krijgen met een code, gewoon negeren. De accounts horen binnen enkele uren losgekoppeld te zijn. :relaxed:

Hoi Alex,

bedankt voor het regelen van de account dat je los gekoppeld hebt.

 

moet ik nog verders rekening houden met het familie account aan te maken ?

 

met vriendelijke groet,

Gunter Ooink

Reputatie 7
Badge +24

Wat bedoel je daar precies mee? Ik neem aan dat je het Family account rechtstreeks bij Spotify gaat regelen? 

Het enige wat ik kan bedenken is om rekening te houden met wie de hoofgebruiker wordt, die persoon kan dan namelijk alles regelen. Accounts toevoegen en verwijderen. 

Dat geldt overigens ook wanneer je een Family account via KPN regelt, dan moet je wel een Hussel abonnement hebben voor je diensten thuis. Bij een mobiel abonnement kan dit namelijk niet. 

Hallo Alex,

het account is nog steeds gekoppeld geeft spotify aan wanneer ik inlog.

hebben al overal uitgelogd…

je mag me ook bellen op het nummer eindigend op 377. Dat andere nummer is van mijn vrouw.

mvg Gunter

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gunter, zou je het nu nogmaals willen proberen? Eventueel even uitloggen en opnieuw inloggen? Bij ons is namelijk niets meer gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +24

@Gunter, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hoi Alex,

Het is nog steeds het zelfde als ik in log geeft hij aan dat ik nog gekoppeld. U abonnement is gekoppeld aan kpn 

 

groetjes Gunter

Reputatie 7
Badge +24

Dat is vreemd, zou je mij een privébericht willen sturen met je gebruikersnaam van Spotify?