Beantwoord

spotify loskoppelen van KPN abonnement

  • 15 June 2020
  • 11 reacties
  • 648 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hallo 

 

ik wil graag dat spotify  los word gekoppelt van mijn pakket  hoe kan ik dat doen.

 

Graag info hier over.

icon

Beste antwoord door Nadia 26 June 2020, 14:46

Bekijk origineel

11 reacties

Welk abo heb je? 

Reputatie 7

Hey @radka2, welkom op het forum. Heb je Henk zijn vraag al gelezen? :) 

Reputatie 2
Badge +1

Maakt toch niet uit wat ik heb wil gewoon dat het los gemaakt van mijn abo daar ik het zelf niet kan omdat alles  via kpn gaat

Jawel want bij het wat oudere Premium abo is het inbegrepen en kan dan niet losgekoppeld worden. 

Reputatie 2
Badge +1

Ja dit is het oudere Premium abo.

Dus los gooien neem ik zelf een abo en betaal zelf  10 euro moet kunnen dacht ik.

Kun je wellicht beter overstappen naar Hussel zonder Spotify. 

Reputatie 2
Badge +1

Zit ik er weer een jaar aan vast stap straks over op glas maar maar niet bij kpn van daar dat ik spotify los wil hebben 

Reputatie 7
Badge +16

Nee je zit er geen jaar aan vast @radka2, je oude/huidige einddatum blijft gewoon van kracht. Als je overstapt naar hussel dan ben je vaker goedkoper uit. 

Precies, ik ben in april overgestapt naar Hussel, maar mijn einddatum van 2015 is gewoon blijven staan. 

Reputatie 7

Hoi @radka2, het gesprek is hier al even stil gevallen. Is het allemaal gelukt?

Als je bij ons Alles-in-1 Premium afneemt dan ontvang je bij je abonnement een Sporify Premium account. Mocht je graag zelf je pakket willen beheren dan is kpn Hussel een goed advies. Met Hussel hier heb je zelf de vrijheid om ‘extra’ entertainment opties zoals: Netflix, Spotify etc. erop of eraf te halen. Je kunt je pakket omzetten in je eigen MijnKPN-omgeving.  

Reputatie 7

Hoi Radja, het is hier al even stil. Betekent dat je vragen zijn beantwoord? Ik ga er vanuit. Daarmee sluit ik je topic. 

Toch nog geen oplossing gevonden? Laat het dan weten, we helpen je graag :)

Reageer