Beantwoord

Spotify naar Free, abonnement via Smartlfe

  • 6 May 2019
  • 13 reacties
  • 1558 keer bekeken

Badge
Hi Marcia, ik neem KPN Smart Life af van KPN en met de aanbieding van toen zat Spotify erbij, maar na 1 mei is het eraf als ik via mijn soundbar wil afspelen. Het speelt wel op mijn iphone nog steeds af?? Hoe nu verder dat ik weer mijn spotify actief krijg op mijn soundbar.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 May 2019, 08:45

Bekijk origineel

13 reacties

Badge
hallo,
had spotify premium via KPN maar nu staat het ineens op FREE?
Graag verneem ik hoe ik dit kan herstellen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Zaza62 Dat is bijzonder. Qua abonnement: je kunt je Spotify-account via ons laten lopen. Ik zie echter dat je geen klant bij ons bent en je account loopt dus niet via ons. Je geeft aan dat je dit via Smartlife hebt aangeschaft. Om deze reden heb ik het topic naar het Smartlife-board verplaatst. Wellicht kunnen de collega's van Smartlife je hier wel mee helpen.
Badge
Hallo Bart,
Ik kan wel inloggen en zie dan SJ Jansen staat met nummer (...) en recente rekeningen, volg dus niet dat ik niet bekend ben als klant
Gr
Ronald
Reputatie 7
Badge +20
Beste Ronald. Waar log je precies in? Heb je dan een ander adres? Zou je het mobiele nummer (ik heb het weggehaald in verband met je privacy) eens willen checken? Het telde nu maar 9 cijfers. Zou je het juiste nummer en / of je klantnummer dan in je KPN Forum profiel willen zetten?

Verder: Spotify staat echt volledig los van Smartlife: er is geen relatie tussen beide producten. Dat vermoedde ik al en kreeg ik zojuist ook te horen van de collega's van Smartlife.
Badge
Heb het telefoonnummer aangepast in het profiel
Reputatie 7
Badge +20
Uitstekend. Wil je dan ook het klantnummer vermelden én even kijken naar het adres? Ik zie het nummer inderdaad staan, maar er wordt een ander adres bij vermeld.
Badge
is klantnummer (...)
adres is: (...)
Had klantnummer (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Badge
Hallo zie het antwoord van Spotify, KPN heeft dus iets veranderd in mijn account en het op Free gezet! Ik ben nu al vanaf vrijdag bezig om het te herstellen maar KPN geeft aan niets te weten??
graag weer op oude instelling zetten

Hi again Ronald,

Thanks for the swift response.

We understand your frustration as you're on Premium but your account appears to be on Free. Please know that we don't intend to make things difficult for you.

However, we can't reactivate your account's subscription here on our end as KPN handles it. We recommend reaching out to them again to have your Premium back on your account.

Apologies for the inconvenience caused. Please let us know if you have anything else we can help with.

All the best,

*Admin: bericht ingekort i.v.m. overzicht

Zaza62, je hebt tot een uur na plaatsing de mogelijkheid om je privégegevens te verwijderen.

Het is niet raadzaam om persoonlijke gegevens op een openbaar forum te plaatsen.
Reputatie 7
Badge +20
@Zaza62 Zoals ik aangaf: ik zie het nummer staan en daar zit inderdaad een Spotify-account bij. Je geeft echter een ander adres door. Wellicht is dat eenvoudig te verklaren: je kunt het best even telefonisch contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800-0402. Daar word je snel verder geholpen.
Badge
ik heb net gebeld en moet mijn bankgegevens en adres doorgeven om een nieuwe code te krijgen,
hoe kan ik dit veilig doen?
Badge
Hi ik heb de gegevens klaar staan waar kan ik dit doorgeven zodat oude situatie weer hersteld wordt!
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Zaza62 Je kunt het beste even bellen met de klantenservice, zoals ik aangaf. Je kunt vanzelfsprekend veilig je gegevens telefonisch doorgeven.

Reageer