Beantwoord

Spotify niet bij een Internet - TV abonnement?

• 1 december 2011
  • 1 reactie
  • 10983 keer bekeken

Hallo,

Tot mijn verbazig zag ik dat spotify niet geleverd bij een internet + TV abonnement. Ik heb de extra versie (EUR 50 per maand). De actie geldt alleen voor een alle is één abonnement Extra (EUR 55 per maand) of hoger.

Naast mijn abonnement heb ik een Plus pakket (EUR 10,00 per maand) en  twee digitenne abonnementen( EUR 8 per maand). Totaal dus EUR 68 per maand. En nog een mobiel abonnement van KPN.

Beetje vreemd dat je dan niet in aanmerking komt voor een spotify abonnement.........of zie ik dat verkeerd??

icon

Beste antwoord door WiZzi 2 december 2011, 09:06

De actie geldt bij een Alles-in-één Extra of Premium pakket van KPN. Wanneer je dit niet hebt kom je er niet voor in aanmerking. Het gaat niet om het bedrag wat je per maand uitgeeft, maar het pakket dat je hebt..

Je zou voor 5 euro in de maand telefonie kunnen toevoegen aan je abonnement, dan betaal je dus in feite maar 5 euro per maand voor spotify premium mocht je het echt graag willen hebben. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge
De actie geldt bij een Alles-in-één Extra of Premium pakket van KPN. Wanneer je dit niet hebt kom je er niet voor in aanmerking. Het gaat niet om het bedrag wat je per maand uitgeeft, maar het pakket dat je hebt..

Je zou voor 5 euro in de maand telefonie kunnen toevoegen aan je abonnement, dan betaal je dus in feite maar 5 euro per maand voor spotify premium mocht je het echt graag willen hebben. 

Reageer