Beantwoord

Spotify niet gekoppeld aan mijn account

  • 3 november 2017
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

beste KPN

mijn spotify is niet geactiveerd, in mijn account staat wel dat het is gekoppeld,



kunnen jullie mij helpen.

gr

Yordi

Admin: bericht naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 4 november 2017, 17:11

Ha Yordi, welkom op het forum! Vervelende situatie! Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan kijk ik wat er precies aan de hand is, en help je je account weer Premium te maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Ha Yordi, welkom op het forum! Vervelende situatie! Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan kijk ik wat er precies aan de hand is, en help je je account weer Premium te maken.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht Yordi. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd! Je kunt deze binnen 24 uur per sms verwachten. Met deze code kun je je account weer Premium maken via de pagina Activeer jouw Spotify Premium van KPN .

Reageer