Beantwoord

Spotify nog in het pakket, maar kan hierdoor niks wijzigen?

  • 9 June 2019
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Dag, ik begrijp ook net dat het gratis Spotify Premium abonnement dat voorheen in mijn alles-in-1 pakket zat verdwijnt zodra ik ook maar één ding wijzig in mijn producten. Ik wilde net telefonisch doorgeven dat er één digitenne ontvanger te veel op mijn factuur staat ( bij de verplichte omruil ben ik van 3 naar 2 ontvangers gegaan, heb er dus ook maar 2 ontvangen maar krijg er nu 3 gefactureerd). Ook dacht ik even mijn FOX sport abonnement van 9,99 per maand op te kunnen zeggen. Niet dus. Er volgde aan de telefoon een (voor mij) onbegrijpelijk verhaal over een mobiel nummer dat ik zou moeten nemen van KPN (geen behoefte aan, toen ik vroeg wat ik daar aan had zei de dame aan de telefoon dat ze dat ook niet wist, ‘ misschien voor in een tablet ofzo, of ooit als mobiel nummer’. Tja). Maar lang verhaal kort: alleen als ik een mobiel nummer zou nemen nu kon ik mijn ‘gratis’ Spotify behouden. Het is kennelijk uit het standaard 3-in-1 pakket gegooid en nu wordt iedere wijziging die ik doorvoer in mijn pakket aangegrepen om mijn gratis Spotify te beëindigen. Of het nou een digitenne ontvanger minder is of het beëindigen van een extra zender. En om mij kennelijk aan de KPN mobiel te krijgen. De dame aan de telefoon vond het allemaal de gewoonste zaak van de wereld, enige uitleg die aansloot bij mijn informatieachterstand hierover (heb ik een bericht gemist hierover? Kan me geen mededeling herinneren namelijk) kwam er niet. Heb maar opgehangen, zoek het eerst zelf wel even uit wat nu het handigst is om te doen. Met dus als gevolg een factuur die niet klopt en een pakket dat niet conform mijn wensen is. Fijne service hoor.

Groet

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 16:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Enibas, wat fijn dat je het Forum hebt gevonden!

De reden is wat minder fijn.. want uit je reactie begrijp ik dat je niet echt goed geholpen bent via een collega. Het wijzigen van een zenderpakket of ontvanger erbij of eraf, zou in principe geen invloed moeten hebben op de rest van je pakket. Echter, kan het zijn dat je gebruik maakt van een heel oud abonnement die omgezet moet worden.

Om dit te controleren en duidelijkheid te verschaffen heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wil je een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan ga ik het een en ander uitzoeken en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met een duidelijk antwoord.
Dag Susan, dank voor je snelle reactie. Inmiddels heb ik uitgezocht wat er aan de hand was en inderdaad blijk ik een heel oud abonnement te hebben dat niet meer (actief) aangeboden wordt. Ik heb een nieuw abonnement uitgezocht en toen ik daar op mijnkpn niet uitkwam heb ik nog maar een keer gebeld. Dit keer gelukkig wèl iemand aan de lijn die zijn best deed mijn vragen te begrijpen en daarbij ook van alles voor me ging uitzoeken, me goed adviseerde en de omzetting meteen heeft geregeld. Eind goed al goed dus.
Groet.
Reputatie 7
Badge +21
@Enibas, fijn om te lezen dat het inmiddels al opgelost is en je tevreden bent 🙂 Veel plezier met je nieuwe pakket!

Reageer