Spotify nog steeds niet ontvangen

• 12 januari 2012
  • 8 reacties
  • 12945 keer bekeken

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe lang het duurt voordat de brief met code op de mat ligt? Na diverse telefoontjes naar KPN is de brief al 2x verstuurd, maar nog niet aangekomen...?

8 reacties

Beste Remral Dat kan volgens mij nog lang duren. Ik ben inmiddels al met de derde zogenaamd opgestuurde brief bezig. Je belt de klantenservice, ze zijn uitermate vriendelijk met de mededeling dat het waarschijnlijk op vergissingen berust of dat TNT de brieven niet bezorgt. Je vraagt je ook af waarom zo'n wachtwoord in dit digitale tijdperk 10 dagen moet duren en niet simpeler en goedkoper digitaal kan Je wacht weer tien dagen, inmiddels dus al de derde keer maar daarna krijg je niets. Ik geloof niet meer dat kpn in staat is om een spotify wachtwoord te sturen. Leuke reclame dat bij je abonnement Spotify zit en je het vervolgens niet krijgt(inmiddels du nu al ruim 6 weken) Ik zou zeggen succes ermee
Beste Fhvijgen,

Ja klopt helemaal. Je vertelt het verhaal precies zoals het mij ook is, alleen ben ik pas bij de 2e brief.... Ik heb overigens wel een reactie via dit forum gehad van iemand van KPN, mogelijk kan hij snelle aktie ondernemen...

Wachten wel af... en jij trouwens ook succes..

groeten, remco

Beste Fhvijgen en Remral,

Ook ik ervaar hetzelfde. nu 10 dagen terug is bij mij poging 2 ondernomen voor de brief versturen maar ook nog niet aangekomen. Het word allemaal vriendelijk behandeld door KPN, maar het schiet niet bepaald op zo. Ik had een spotify betaalde account. Deze heb ik opgezegd eind november, omdat ik had verwacht na november deze brief wel te hebben. En ik het abbonement dan niet meer nodig zou hebben. Maargoed, we wachten af...

Groeten,

Vincent

Reputatie 1
Badge +1
Beste remral, Fhvijgen en huisje89

Ik heb de volgende informatie voor u betreffende de Spotify activatiecodes.

Zoals u zelf al schrijft gaat het versturen van de activatiecodes niet zoals we gehoopt hadden.
De Spotify brieven lijken niet allemaal aan te komen. Op dit moment wordt er gezocht naar de oorzaak en de oplossing.

U hoort hier spoedig meer van.

Groeten,

Ivette

Vandaag is opnieuw (voor de derde keer) een aanvraag gedaan... Driemaal scheepsrecht zou ik zeggen!!

Ook hier hetzelfde geval: Sinds eind november heb ik glasvezel en al drie keer eerder per toegezegd gekregen dat de brief me opnieuw binnen 10 dagen toegestuurd zou worden. Zonder resultaat. Ook het telefonische contact dat ik 2-3 keer had heeft tot nu toe geen brief opgeleverd. Tijdens mijn laatste telefonische contact werd me verteld dat er voor wat betreft verzending van de codes wat problemen waren tussen KPN en Spotify. Die waren inmiddels opgelost en ik kon mijn brief rond 26 januari verwachten. Daar wacht ik nog steeds op...

Zou het niet veel handiger zijn om die codes digitaal beschikbaar te stellen?

Reputatie 1
Badge +1
Beste allemaal,

De storing met de Spotify brieven zijn inmiddels opgelost. Op dit moment worden alle brieven goed verzonden.

Het is niet mogelijk om de codes digitaal beschikbaar te stellen. Dit omdat wij niet van alle klanten het juiste e-mailadres hebben.

Groeten,

Ivette

Reageer