Beantwoord

Spotify om meerdere apparaten??

• 19 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 18024 keer bekeken

Ik heb Spotify gekoppeld via mijn Facebook en dit werkt prima. Nu willen mijn dochters ook gebruik maken van mijn Spotify. Op hoeveel apparaten kan ik Spotify gebruiken een hoe moeten zij inloggen aangezien ik gekoppeld ben via Facebook??

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erwin_ 23 oktober 2017, 17:05

Dag Ron. Welkom op het Forum!

Spotify heeft helaas ( in tegenstelling tot bijvoorbeeld netflix of itv online ) geen optie om met meerdere gebruikers online in te loggen. Zou jouw dochter inloggen met jouw gegevens, dan wordt jouw apparaat offline gezet. Live streamen met meerdere mensen is hierdoor geen optie.
Een alternatief is: Playlists offline beschikbaar maken. Jij of je dochter(s) kunnen een inschatting maken van de albums/songs die ze die dag willen beluisteren en die met jouw account downloaden en offline beschikbaar maken. Dat kunnen ze op hun eigen telefoon of tablet doen door in te loggen met jouw account gegevens. Vervolgens is er de mogelijkheid om die nummers te allen tijde terug te luisteren terwijl iemand met het online spotify account live kan streamen.
Het vergt dus wat planning maar op die manier is er wel met meerdere mensen van te genieten :-)
Er is ook nog zoiets als spotify family. Helaas is dat geen dienst waar KPN mee samen werkt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Ron. Welkom op het Forum!

Spotify heeft helaas ( in tegenstelling tot bijvoorbeeld netflix of itv online ) geen optie om met meerdere gebruikers online in te loggen. Zou jouw dochter inloggen met jouw gegevens, dan wordt jouw apparaat offline gezet. Live streamen met meerdere mensen is hierdoor geen optie.
Een alternatief is: Playlists offline beschikbaar maken. Jij of je dochter(s) kunnen een inschatting maken van de albums/songs die ze die dag willen beluisteren en die met jouw account downloaden en offline beschikbaar maken. Dat kunnen ze op hun eigen telefoon of tablet doen door in te loggen met jouw account gegevens. Vervolgens is er de mogelijkheid om die nummers te allen tijde terug te luisteren terwijl iemand met het online spotify account live kan streamen.
Het vergt dus wat planning maar op die manier is er wel met meerdere mensen van te genieten :-)
Er is ook nog zoiets als spotify family. Helaas is dat geen dienst waar KPN mee samen werkt.
Reputatie 7
Badge +18
Ter aanvulling. Mochten ze willen inloggen zal dat via jouw fb account moeten. Niet heel wenselijk lijkt me. Je kunt overwegen om je account los te koppelen van FB.
Hier is daarover meer te lezen. 🙂
Ik wil over naar een familie abonnement. Ik lees dat kpn dat niet ondersteund. Ik betaal spotify nu via kpn. hoe kan ik dit regelen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond, welkom op ons Forum! Wanneer je gebruik wilt maken van Spotify Family kunnen wij jouw account omzetten naar Spotify Free. Je kunt je Spotify Premium abonnement via KPN per direct opzeggen. Wanneer je account is omgezet, kun je bij Spotify zelf upgraden naar Spotify Family. Als je wilt kan ik dit voor je in orde maken. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw gegevens willen sturen in het privébericht die ik je net heb gestuurd?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Spotify familie abonnement, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Mocht je het nog niet hebben geregeld, dan kun je alsnog reageren op mijn privébericht.
Hallo @Spotify familie abonnement, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Mocht je het nog niet hebben geregeld, dan kun je alsnog reageren op mijn privébericht.

Excuus. Inloggen wilde niet lukken...
Zou u het alsnog voor mij kunnen regelen?

Reageer