Spotify omzetten

• 14 juni 2015
  • 7 reacties
  • 415 keer bekeken

Ik wil graag mijn spotify premium abonnement omzetten naar spotify premium van xs4all. Als ik de instructies bij xs4all volg krijg ik niet de juiste gegevens bij spotify naar boven. Je moet nl. je premium eerst omzetten baar een free abonnement maar dit lukt mij niet.

Je abonnement opzeggen zorgt ervoor dat je account wordt terugezet naar Free.
  1. Ga naar de abonnementspagina
  2. Ga naar Abonnement en betaling en klik op Abonnement beëindigen
Bij abonnementgegevens tonen staat: Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner Kpn. Benader Kpn voor vragen over je abonnement. En hieronder staan geen gegevens.

Hoe kan ik mijn abonnement beeinigen zodat ik het over kan zetten?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag mankay,

Welkom op het forum!

Lastig dat het niet lukt om je Spotify Premium account onder te brengen bij XS4ALL!

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je Spotify gebruikersnaam kunnen sturen? Dan help ik je hier verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Dag Koen,

Mag ik vragen waarom je deze gegevens nodig hebt?

Mankay

Reputatie 7
Badge +21
Dag Mankay,

Met je gegevens kan ik je helpen je Premium account om te zetten naar de Free variant :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Dag Koen,

Ik kreeg een mailtje dat het probleem is opgelost maar ik kan het nergens vinden.

Heb jij mijn laatste mail mijn gegevens nog wel ontvangen?

groetjes,

mankay

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Mankay,

Helaas heb ik je mail niet ontvangen :(

Zou je je gegevens alsnog in een privébericht kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Van mijn collega Koen heb ik begrepen dat het over Spotify gaat bij je mobiele nummer. Je kunt je Spotify in MijnKPN stopzetten en deze opnieuw Spotify aanvragen bij XS4All. Doordat XS4All een ander bedrijf is, kan ik deze overstap niet voor je regelen. Mocht je er niet uitkomen, dan heb ik naast de gegevens Koen, je 06-nummer ook nog even nodig. Wil je me deze dan in een privébericht toesturen? Ik lees je berichtje pas maandag. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

dag cindy,

Ik heb je een paar dagen geleden een privebericht gestuurd (op jouw verzoek) met de gevraagde gegevens. Ik heb echter niets meer gehoord.

weet je al iets meer?

Met vriendelijke groet

Reageer