Beantwoord

Spotify omzetten

  • 22 december 2015
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb nu Spotify via KPN Mobiel, maar heb sinds deze week ook alles in 1 van KPN zodat ik uiteindelijk KPN Compleet wordt.

Nu heb ik ook al de activatiecode vanuit Alles in 1 ontvangen, maar krijg ik nog geen bericht dat Spotify via KPN mobiel gestopt gaat worden.

Ik heb wel al via de app Mijn KPN de bundel via mobiel uitgezet.

Wat dien ik nu nog verder te doen?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Koen_1 29 december 2015, 14:54

Hoi Tommie,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er net een reactie gestuurd :)  Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Tommie,

Welkom op het forum! Lastig dat je nog geen bericht hebt ontvangen dat Spotify via KPN mobiel gestopt gaat worden. Ik heb je net een privébericht gestuurd waarin ik je een aantal gegevens vraag. Als je me er een reactie op stuurt, help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Tommie,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er net een reactie gestuurd :)  Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

Reageer