Beantwoord

Spotify omzetten

• 29 november 2011
  • 34 reacties
  • 24539 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Wat kan ik nu nog doen? Hallo, hier spreekt een klant! Ik begin erg moedeloos te worden... Ik zit hier toch op de site van KPN? Ik snap dat jullie het druk hebben met de FIOD over de vloer, maar ik heb  NOG STEEDS geen Spotify... :@

Reputatie 4
Badge +1
Dit is een Klant helpt Klant forum niet KPN helpt klant daarvoor is de klantenservice.

Jij hebt door je eigen toedoen een unlimited account gekregen die niet gedowngrade kan worden naar free daar kan KPN niks aan doen.

Het enigste wat je eraan kan doen is een nieuw account aanmaken of via spofity je account laten downgraden. KPN kan je alleen een nieuwe code verstrekken indien nodig.

De helpdesk van KPN, daar ben ik inmiddels al een klein kapitaal aan verloren! Ik zeg niet dat het de schuld is van KPN, maar ik verwacht dat ze me helpen als ik als klant om hulp vraag. Zeker als ik buiten mijn schuld om niet gebruik kan maken van een aanbieding die me door KPN is aangeboden notabene. KPN kan er niks aan doen? Natuurlijk kunnen ze er wat aan doen. ZIJ hebben een deal met Spotify, IK ben klant van KPN en betaal me elke maand scheel dus verwacht hulp als ik daar om vraag. Die helpdesk kost me teveel geld, ik blijf niet bellen. Niks eigen toedoen. Ik heb alles precies gedaan zoals het hoort en heb nu een free account, ik had unlimited en had allang Premium moeten hebben. Blijkbaar kom ik er in dit forum ook geen haar verder mee dus zal ik morgen maar weer een keer een brief moeten sturen om vervolgens weer wekenlang te kunnen wachten op een reactie. Nieuwe code? Graag! Die optie is me door KPN nog niet eens aangeboden!
Het lijkt er nu dan toch eindelijk op dat er iets gedaan wordt.

KPN heeft een nieuwe code voor me aangevraagd, waar ze bij Spotify 10 dagen (!) voor nodig hebben, maar als ik die brief ontvang zou ik eindelijk mijn account kunnen activeren. Ik ben benieuwd, bedankt iedereen voor de hulp. Excuses voor mijn gefrustreerde berichten, maar ik was ook echt gefrustreerd...

14 december 2011.

Status:

Na tientallen reclames starring Jodi Bernall en reclames over iPhones waar ik Spotify nu dus niet op kan gebruiken heb ik mijn 10 gratis uurtjes voor december al gebruikt... ik heb nu dus NIETS meer.

Als ik meer wil dan moet ik Premium nemen. Tsja, die schijn ik te hebben, maar dus nog steeds is het niet gelukt. Let wel, ik HAD dus een unlimited account die ik op advies van KPN heb laten opschorten.

Na heel wat emailverkeer heen en weer tussen mij en KPN en Spotify snap ik nog steeds niet wie wat moet doen. Volgens KPN moet de nieuwe code bij Spotify vandaan komen, volgens Spotify worden de codes op de KPN site gegenereerd. Tegenstrijdige berichten zorgen ervoor dat ik het niet meer snap. Ik heb intussen wel begrepen dat het zo ingewikkeld is dat het niet mogelijk is het op een simpele manier uit te leggen.

We leven in een tijd van interactie, maar de nieuwe code, die waarschijnlijk bij een Keniaanse medicijnman gegenereerd zal worden, zal binnen 10 werkdagen (ander woord voor twee weken) door de postbezorger in mijn brievenbus gedeponeerd moeten worden. 

Als hij binnen is zal ik het nog wel laten weten, via dit forum, of door middel van rookwolken of de tamtam. Niet dat dat zin heeft, maar dan heeft het toch een soort van afsluiting... 

Update 20 december:

Nog steeds NIETS gehoord. Geen brief, geen code.

Ik gebruik al 1.5 jaar dagelijks Spotify en heb nu al weken helemaal niets. Ik begin serieuze afkickverschijnselen te krijgen. :mansad:

Reputatie 7
Badge +8
poef.. wat een spotify ellende zeg ben ik blij met youtube :)

Bij deze maar weer een update, aangezien we weer twee weken verder zijn, en mij op 9 DECEMBER een nieuwe code werd beloofd, UITERLIJK binnen 10 werkdagen.

Het is nu 23 december, 14 dagen later, en 10 werkdagen, en ik heb nog steeds geen code, geen Spotify niets...

Na NOGMAALS bij KPN aan de bel te hebben getrokken kreeg ik een mail dat er iets ENORM FOUT is gegaan. Het is nu weer uit handen gegeven aan een collega...

Mijn geduld is op. Als ik voor de Kerstdagen geen code heb registreer ik mezelf als betaald klant bij Spotify voor een Premium account en zal ik de kosten op KPN verhalen. Mijn geduld is nu echt OP !!!! Ik betaal me blauw aan aan KPN all-in-one pakket en daar hoort Spotify Premium bij

Status 27 december:

Het is gelukt, eindelijk!

Wat bleek: Ik had voordat ik mijn abonnement van Sennheiser had gewonnen al een account  bij Spotify, en voor het nieuwe gewonnen account moest ik een nieuwe aanmaken, dus ook een nieuwe gebruikersnaam.

Op de één of andere manier heeft de link waarmee ik de Premium account moest activeren dit gedaan met het oude account wat ik dus al een jaar niet meer gebruikte.

Hoe dit kan weet niemand, maar het is wel gebeurd, en mijn (oude) account is eindelijk premium.

Je zou er emotioneel van worden, zo vlak na de Kerst, snif...

;)

Reageer