Beantwoord

Spotify omzetten naar Family

  • 18 January 2019
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Waar zou ik mijn spotify Abonnement kunnen omzetten naar spotify familie ? Volgens mij heb ik tv, internet en bellen ....

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 20 January 2019, 12:10

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +12
Waar zou ik mijn spotify Abonnement kunnen omzetten naar spotify familie ? Volgens mij heb ik tv, internet en bellen ....

Dat kan via MijnKPN en dan bij internetopties.
wat Bernd denk ik bedoelt is om tegen geringe meerkosten (verschil is 5 euro) het gratis spotify premium om te zetten naar spotify family in het alles in 1 pakket. Een extra spotify family abo omdat KPN dit niet aanbiedt is onvoordelig en zelfs duurder dan omzetten van het pakket binnen KPN of met een concurrent. Zou het geen idee zijn KPN om trouwe klanten te belonen met het aanbieden van deze optie??
Reputatie 7
Badge +21
@Eeltje69, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht. Op het moment dat je een abonnement hebt die afgesloten is na 1 juli 2017, kan je via MijnKPN Spotify Family aanzetten. Dit kan uiteraard ook via de klantenservice 😉

Wanneer het om een ouder abonnement gaat, Alles-in-1 pakketten bijvoorbeeld, is Spotify Family helaas geen optie. Je dient dan je abonnement te wijzigen in een nieuwere variant. Veelgestelde vragen, uitleg en voorwaarden voor / over Spotify Family kan je hier vinden!

@TvP, de reactie van Edwin_Merks was op de nieuwe reactie van Eeltje69 😉 Helaas is het geen optie wat je aangeeft, en op korte termijn zal dit ook niet worden aangeboden op die manier. Dit heeft onder andere te maken met onderlinge afspraken hierover.
Dank, zal eens kijken of omzetten voordeliger is 👍🏻

Reageer