Beantwoord

spotify ontkoppelen van alles in 1

  • 14 May 2020
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik wil graag spotify ontkoppelen van mijn alles in 1 abonnement - welke stappen moet ik nemen? 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 14 May 2020, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Asterb,

In MijnKPN kun je onder Thuis → Extra opties toevoegen of wijzigen → Internet → Spotify Premium uitvinken. Ik wil je wel adviseren om te kijken of het voor jou misschien goedkoper is om over te stappen op de nieuwere pakketten, omdat je met Alles in 1 wel min of meer betaald voor Spotify. 

Dank je - hoe lang duurt het voordat ik een spotify family kan aanvragen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Asterb,

Family is alleen aan te vragen i.c.m. het Internet+TV of Hussel pakket. Je dient dan eerst in MijnKPN je pakket te wijzigen naar een nieuwer prijsplan en pas daarna is het mogelijk. Je kunt altijd kijken of het geld scheelt. Als je duurder uit zou zijn met z'n overstap, kun je Family ook rechtstreeks bij Spotify afnemen, dit is tegenwoordig even duur. (€14,99)

Het duurt ongeveer een maand voordat Spotify Premium wordt omgezet naar free en pas daarna is family te activeren.

Ik zal het bij spotify aanvragen - kan dat direct ?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Asterb,

Ik raad je aan om even te wachten tot je account is omgezet naar Spotify Free, dit merk je snel genoeg met allerlei reclames. Namelijk dan is je account vrij gegeven. Als je het eerder doet betaal je dan een maand zeg maar voor niks, zou zonde zijn. Het duurt maximaal een maand, kan ook eerder gebeuren.

Dank je wel!!!