Beantwoord

spotify op i pad

• 3 juli 2012
  • 5 reacties
  • 15390 keer bekeken

• Deelnemer
  • 7 reacties
Ik heb een abonnement op internet/bellen/interactieve tv met daarbij via KPN ook spotify.

Kan ik ook spotify op mijn i pad zetten en op welke wij dient dit te gebeuren.

Groet

de Zeeuw

icon

Beste antwoord door cdz 20 juli 2012, 16:29

Je moet het even weten. Gelukt en bedankt.

Kees

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste cdz,

Wanneer u Spotify heeft geactiveerd met de gegevens uit de brief die u van ons ontvangen heeft, kunt u gewoon Spotify gebruiken op laptop/pc en ook uw Ipad en sommige mobiele telefoons.

Met informatie vindt u hier. Onderaan staat een link voor de APP Store, waar u het programma kunt vinden.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Als ik Spotify installeer op mijn i Pad met de code die ik van KPN heb, krijg ik de melding dat deze (code) al in gebruik is. Ik heb Spotify geïnstalleerd op mijn PC (notebook) dus ik begrijp dat je deze dan niet meer op een tweede apparaat, in mijn situatie, op een i Pad kunt installeren.

Gebruik van Spotify is gratis, i.q. zit in mijn abonnement. Dus is dit "gratis" gebruik alleen van toepassing op een (1) apparaat ??

Groet

Kees de Zeeuw

Geachte heer,

Hierbij nog een (aanvullende) reactie op mijn bericht van 10 juli j.l.

Wordt de code niet geaccepteerd omdat deze maar 6 weken geldig is?

De brief met code van KPN is van 3 mei 2012.

Ik heb deze geactiveerd binnen 6 weken op mijn pc en maak nu gebruik van de gratis dienst, zit in het pakket, spotify. Maar nu heb ik sinds kort een ipad en wil nu ook de gratis spotify dienst activeren op mijn ipad. Echter, zoals ik al in mijn bericht van 10 juli aangaf, krijg ik dan de melding code al in gebruik.

Dus: kan spotify uit het pakket "alles in een" maar op 1 apparaat, laptop/pc/telefoon/ipad, worden geïnstalleerd?

Als ik spotify via uw link uit uw laatste bericht wil installeren heb ik het idee dat ik er dan voor moet gaan betalen.

Groet,

C de Zeeuw 

Reputatie 5
Badge +7
Beste cdz,

U hoeft maar 1 keer Spotify Premium te activeren op onze site. Hierbij maakt u een gebruikersnaam en een wachtwoord aan. Wanneer u Spotify op meerdere apparaten installeert, kunt u deze gaan gebruiken door dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Je moet het even weten. Gelukt en bedankt.

Kees

Reageer