Beantwoord

Spotify op nieuwe telefoon ineens niet meer Premium, hoe kan dat?

  • 15 September 2021
  • 4 reacties
  • 1024 keer bekeken

Beste, via ons all in abonnement van KPN konden wij altijd gratis Spotify premium gebruiken. Nu app op nieuwe gsm staat gaat dat niet meer en heb ik Spotify free wat uiteraard niet de bedoeling is . Wij hadden gratis Spotify premium en dat wil ik terug zonder extra kosten .Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 September 2021, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Beste, via ons all in abonnement van KPN konden wij altijd gratis Spotify premium gebruiken. Nu app op nieuwe gsm staat gaat dat niet meer en heb ik Spotify free wat uiteraard niet de bedoeling is . Wij hadden gratis Spotify premium en dat wil ik terug zonder extra kosten .Hoe los ik dit op?

 

Heeft u nu nog steeds dat "all in" abonnement? Of heeft u nu een Hussel abonnement? 

Beste, via ons all in abonnement van KPN konden wij altijd gratis Spotify premium gebruiken. Nu app op nieuwe gsm staat gaat dat niet meer en heb ik Spotify free wat uiteraard niet de bedoeling is . Wij hadden gratis Spotify premium en dat wil ik terug zonder extra kosten .Hoe los ik dit op?

 

Heeft u nu nog steeds dat "all in" abonnement? Of heeft u nu een Hussel abonnement? 

 

 

We hebben nog steeds dat alle in abonnement.

Heb alleen een andere gsm aan geschaft.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ren3! Bedankt voor jouw bericht!

Dus je hebt Spotify Premium via KPN en nu een nieuw toestel, waarop je de Spotify app geïnstalleerd hebt maar als je inlogt is het een Spotify Free account: begrijp ik het zo goed?

Ik ga er vanuit dat je zeker weet dat je nog Spotify Premium hebt maar nu niet inlogt met de inloggegevens die bij het Spotify Premium account horen. Kun je op het vorige toestel nog de gebruikersnaam en het e-mailadres nagaan (onder Instellingen → Account) nagaan?
Je kunt sowieso via Spotify een wachtwoord reset aanvragen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het opgelost is. Anders hoor ik het graag!