Beantwoord

Spotify opzeggen

• 31 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 394 keer bekeken

Mijn Spotify loopt blijkbaar nog via KPN, ik heb alleen geen KPN meer, hoe kan ik dit alsnog opzeggen? Ik wil namelijk een eigen account aanmaken.
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 november 2017, 10:12

Hallo Tsaar! Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen op mijn laatste privébericht. Ik ga er vanuit dat je een oplossing hebt gevonden. Als dat niet zo is en ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Tsaar en van harte welkom op het Forum. We laten bij een opzegging, of dat nu je gehele abonnement of alleen Spotify is, je Spotify-account tot een maand lang doorlopen. Dan kun je er nog even gebruik van maken, dat is de gedachte. Heb je sinds kort geen abonnement meer?
Ik heb nu denk ik anderhalf jaar geen kpn meer. Zelf nooit echt bij stil gestaan, totdat ik laats via het web inlogde bij spotify en zag dat het nog aangemeld stond bij KPN. Ik schrok toen even en ben contact gaan opnemen via Spotify. Zij zeiden dat ik moest inloggen bij KPN, maar dat kan ik dus niet meer.

vandaar hier de vraag.
Reputatie 7
Badge +20
Dat wordt het een toch iets ander verhaal dan ik aanvankelijk dacht. Laten we eens gaan kijken waar het dan mis gaat. Ik heb je een privébericht gestuurd, omdat ik wat meer gegevens van je nodig heb. Wil je daar op reageren?

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Tsaar! Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen op mijn laatste privébericht. Ik ga er vanuit dat je een oplossing hebt gevonden. Als dat niet zo is en ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag!

Reageer