Beantwoord

Spotify opzeggen

• 27 december 2017
  • 10 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo, ik hgeb nog spotify premium via kpn, maar allang geen kpn meer. Spotify zegt mij niet te kunnen helpen, kpn vooralsnog ook niet. Kan iemand via dit forum mijn spotify premium uitzetten?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 27 december 2017, 18:19

Hoi @Martijnvv, welkom hier! Wat gek dat jouw Spotify account nog steeds gekoppeld staat aan KPN. Als je reageert op mijn privébericht , ga ik ervoor zorgen dat deze koppeling verdwijnt :-)
Bedankt voor je reactie Martijn! Ik heb jouw account ontkoppeld van Spotify via ons en dit is binnen 24 uur verwerkt. Soms kan het echter nog een paar weken duren voordat het bij Spotify verwerkt is. Wil je jouw Spotify account onderbrengen bij Family of koppelen via een andere provider?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Martijnvv, welkom hier! Wat gek dat jouw Spotify account nog steeds gekoppeld staat aan KPN. Als je reageert op mijn privébericht , ga ik ervoor zorgen dat deze koppeling verdwijnt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Martijnvv, welkom hier! Wat gek dat jouw Spotify account nog steeds gekoppeld staat aan KPN. Als je reageert op mijn privébericht , ga ik ervoor zorgen dat deze koppeling verdwijnt :-)
Bedankt voor je reactie Martijn! Ik heb jouw account ontkoppeld van Spotify via ons en dit is binnen 24 uur verwerkt. Soms kan het echter nog een paar weken duren voordat het bij Spotify verwerkt is. Wil je jouw Spotify account onderbrengen bij Family of koppelen via een andere provider?
Bedankt, ja bij een family account
...
Reputatie 7
Badge +10
Je hebt een code gekregen, omdat ik het ontkoppeld heb. Deze sms kan je negeren 🙂 Ik hoor graag van je of het koppelen aan Family is gelukt!
Beste Natasja/moderator,
Ik kreeg net een sms waarin staat dat ik nu 3 maanden spotify Premium heb, en dat het jammer is dat ik die niet heb geactiveerd maar dat ik er wel voor betaal! Dus er is nog niet helemaal goed gegaan.

Kan je hier naar kijken alstublieft?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Martijn, ik heb voor je gekeken maar hier is er niets veranderd sinds de vorige keer. Ik zie dat je inderdaad geen KPN meer hebt, en dat er geen Spotify account meer is gekoppeld. Er is dus niets aan de hand. Het zou kunnen dat er een standaard SMS is verstuurd als de code niet is gebruikt. Die kan je in dit geval dan gewoon negeren. 🙂
[quote=Natasja]Hoi @Martijnvv, welkom hier! Wat gek dat jouw Spotify account nog steeds gekoppeld staat aan KPN. Als je reageert op mijn privébericht , ga ik ervoor zorgen dat deze koppeling verdwijnt :-)
Bedankt voor je reactie Martijn! Ik heb jouw account ontkoppeld van Spotify via ons en dit is binnen 24 uur verwerkt. Soms kan het echter nog een paar weken duren voordat het bij Spotify verwerkt is. Wil je jouw Spotify account onderbrengen bij Family of koppelen via een andere provider?[/quote reactie: ik wil graag overstappeneen naar family
Ik krijg opnieuw een bericht dat ik een half jaar spotify premium heb maar het nog niet heb geactiveerd! Het bericht zegt dat ik daar voor betaal, wat niet klopt.

Voor de duidelijkheid: ik heb geen enkel abonnement meer via KPN

Help!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Martijn. Je hebt inderdaad geen abonnementen meer bij KPN en ik kan dan ook helemaal niets vinden. Over welk 'bericht' heb je het precies? Een e-mail of een SMS? Wat is het verzend e-mailadres?

Reageer