Beantwoord

Spotify opzeggen

• 2 april 2018
  • 3 reacties
  • 6266 keer bekeken

Graag wil ik Spotify-Premium opzeggen. (ik gebruik het nooit)
Hoe doe ik dit?
Ik neem aan op "mijnKPN" maar dit lukt me niet!!!

Admin: Bericht afgesplitst van Hoe lang duurt het voordat Spotify Premium account bij Spotify wordt omgezet naar Free account?
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 april 2018, 16:36

Hoi C.C.I, welkom op het Forum!
Bedankt voor je vraag. Spotify verwijderen zou inderdaad via MijnKPN moeten kunnen. Als je de app gebruikt kan het via Product > Extra opties > Spotify AAN of Spotify UIT. Via de website via 'Mobiel' > Abonnement.
Lukt dit niet, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi C.C.I, welkom op het Forum!
Bedankt voor je vraag. Spotify verwijderen zou inderdaad via MijnKPN moeten kunnen. Als je de app gebruikt kan het via Product > Extra opties > Spotify AAN of Spotify UIT. Via de website via 'Mobiel' > Abonnement.
Lukt dit niet, dan hoor ik het graag!
Dag Susan, dank je wel voor je oplossing. Het is gelukt via mijn KPN app. Het is wel onduidelijk hoor. Want als je de stap "extra opties" gebruikt...en dan Spotify aan of uit doet, krijg je weer een optie " extra optie gebruiken" die je moet aanklikken. En die moet je aanklikken anders kun je niet verder.... beetje verwarrend. Want voor hetzelfde zet je hem weer aan! Nu het moet even verwerkt worden.... dus even afwachten. Maar ik ga ervan uit dat het goed is.
Wel een tip voor KPN om dit duidelijker te maken.
Hartelijke groet, C.C.I.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te horen dat het ondanks dat het een beetje onduidelijk was toch gelukt is! Bedankt voor de tip 😉 Ik zie dat Spotify er afgehaald gaat worden per 30-04-2018, de eerstvolgende factuurperiode. Dus schrik niet, als het er nog bij staat in MijnKPN tot die tijd! Mocht je ooit nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Reageer