Vraag

Spotify overzetten

• 11 april 2018
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

Hallo Support,

Ik heb spotify premium via de kpn en log in met een facebook account. Ik zou dit graag aan willen passen naar een spotify account. Kunnen jullie aangeven hoe ik dit kan doen?

Groet,
Hans

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb je de code ontvangen @Hans_B?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi! Ik zie inderdaad dat de code lang op zich laat wachten. Ik ga erachteraan! Je hoort van me zodra ik meer weet.

Je kan hier contact opnemen met Spotify om het verzoek voor het overzetten door te geven: https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-support/
Hoi Paul,

Spotify is nu inderdaad free maar ik heb nog geen nieuwe code ontvangen? Heb jij verder ook een instructie hoe ik de playlists over kan zetten.

Groet,
Hans
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Hans_B, welkom! Ik heb de gegevens er gelijk bij gepakt en je ontvangt binnen 24 uur een nieuwe code per e-mail. Daarmee kan je een nieuw Spotify account aanmaken zonder Facebook. Het huidige account wordt dan dus omgezet naar Free. Houd er wel rekening mee dat afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen naar dat nieuwe account. Spotify kan ze eventueel voor je overzetten. Ik hoor het graag zodra je de nieuwe code hebt.

Reageer