Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

spotify overzetten van aan FB gelinkt account naar ander spotify account

Badge
Goedemorgen,

ik wil graag mijn spotify account overzetten van mijn aan facebook gelinkte account naar een account dat niet meer aan facebook gekoppeld is.
Wat zijn de stappen die ik daarvoor moet uitvoeren?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 16 april 2018, 14:11

Ik heb deze ochtend alle verantwoordelijke partijen aangeschreven en laten weten wat er aan de hand is, Cb400f.
Als ik voor mezelf de situatie analyseer zijn alle klanten die op 12-06 een nieuwe code zouden krijgen, vast komen te zitten in het systeem.' Daar hoor jij dus ook bij 😢
Vervolgens hebben ik en mijn collega's het escalatieproces doorlopen en een backoffice aangestuurd. Ik vermoed dat die afdeling in de weekenden niet werkt en spreek de hoop uit dat er vandaag actie wordt ondernomen.
Verder heb ik een officieel incident laten aanmaken over die tool en de verantwoordelijke manager aangeschreven. Ik hoop oprecht dat jij ( en de andere klanten die op 12-04 een code zouden krijgen ) vandaag eindelijk weer reclamevrij kunnen spotify'en. Zodra ik iets weet, laat ik het uiteraard onmiddelijk weten!

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hoi Cb400f. Ik heb je account losgekoppeld.
Er komt een nieuwe code jouw richting op. Die stuur ik naar het e-mail adres waarmee je geregistreerd staat bij KPN (id ).
Als je morgen nog niks hebt ontvangen, laat het mij weten! 🙂
Badge
goedemorgen,

ik heb nog geen nieuwe code ontvangen, is deze wel al verstuurd?
Badge
Inmiddels alweer een tijdje verder (10 uur na laatste bericht) en 2pm berichten, maar tot op dit moment nog geen code ontvangen, wel is de code die ik had aan mijn aan de gekoppelde account gedeactiveerd.
Hoe kom ik aan de code om premium weer te activeren?
Reputatie 7
Badge +25
Het versturen van de code is vastgelopen, Cb. Ik heb daar melding voor aangemaakt. Je krijgt de code zo snel mogelijk alsnog opgestuurd.
Badge
top, ik zie het tegemoed
Reputatie 7
Badge +11
Hoi Cb400f. Gelukkig had Erik in de gaten dat er iets misging.
Heb jij ondertussen iets gehoord van spotify?
Badge
Heb nog niets vernomen
Badge
goedemorgen,

is er al een update? Ik heb nog niets vernomen
Reputatie 7
Badge +11
Ik heb deze ochtend alle verantwoordelijke partijen aangeschreven en laten weten wat er aan de hand is, Cb400f.
Als ik voor mezelf de situatie analyseer zijn alle klanten die op 12-06 een nieuwe code zouden krijgen, vast komen te zitten in het systeem.' Daar hoor jij dus ook bij 😢
Vervolgens hebben ik en mijn collega's het escalatieproces doorlopen en een backoffice aangestuurd. Ik vermoed dat die afdeling in de weekenden niet werkt en spreek de hoop uit dat er vandaag actie wordt ondernomen.
Verder heb ik een officieel incident laten aanmaken over die tool en de verantwoordelijke manager aangeschreven. Ik hoop oprecht dat jij ( en de andere klanten die op 12-04 een code zouden krijgen ) vandaag eindelijk weer reclamevrij kunnen spotify'en. Zodra ik iets weet, laat ik het uiteraard onmiddelijk weten!
Badge
Hallo Erwin,

ik zie dat ik ongeveer een uur geleden de code ontvangen heb. Top opgelost.
Hartelijk dank

Reageer