Beantwoord

Spotify playlist premium overzetten naar Family

• 29 maart 2018
  • 2 reacties
  • 5226 keer bekeken

Hallo, ik heb jaren spotify premium gehad via KPN. Nu heb ik een family account aangevraagd, maar wil graag de bestaande playlists zichtbaar hebben. Hoe moet ik dit doen?

Groet,
Robert
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 maart 2018, 10:27

Hi Robert, welkom. Er zijn 2 manieren om dit te regelen. Spotify zelf kan afspeellijsten overzetten tussen verschillende accounts dus daarvoor kan je contact met hen opnemen. De andere manier is om jouw account die via KPN had/hebt Premium maken via het nieuwe Family abonnement. Dus als je Spotify bij ons opzegt, wordt je account omgezet naar Free. Daarna gebruik je een code van Family om weer Premium te worden en behoud je de afspeellijsten. Geeft dat antwoord op je vraag?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Robert, welkom. Er zijn 2 manieren om dit te regelen. Spotify zelf kan afspeellijsten overzetten tussen verschillende accounts dus daarvoor kan je contact met hen opnemen. De andere manier is om jouw account die via KPN had/hebt Premium maken via het nieuwe Family abonnement. Dus als je Spotify bij ons opzegt, wordt je account omgezet naar Free. Daarna gebruik je een code van Family om weer Premium te worden en behoud je de afspeellijsten. Geeft dat antwoord op je vraag?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Fledderus dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Ik hoop dat het is gelukt. 🙂

Reageer