Spotify Premium

  • 19 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 5659 keer bekeken

Beste mensen,

Onlangs heb ik mijn abonnement laten omzetten naar Alles in 1 pakket Premium hierbij hoort de dienst Spotify er gratis bij, maar ik kan mij niet aanmelden etc, ik heb (nog) geen code ontvangen.

Kan dit svp zo spoedig mogelijk inorde gemaakt worden??


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Fenaazlshaak,

Zou je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, contacttelefoon, mailadres en je klantnaam willen sturen? Dan ga ik kijken of de code inmiddels is verzonden en anders deze opdracht alsnog geven.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Ik heb u zojuist een prive bericht verstuurd via de mail die ik op mijn mailadres heb ontvangen, hopelijk is dat de goede mailadres. Zie graag de gegevens tegemoet van de Spotify dienst

Reageer