Spotify Premium

• 31 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 4566 keer bekeken

Wij hebben een alles in 1 pakket, bellen, internet, tv standaard. Nu zouden we hier spotify premium bijkrijgen, maar als ik het naar mijn gsm over wil zetten of offline beschikbaar wil maken geeft spotify aan dat we daar premium voor moeten hebben. Als ik dat wil downloaden moet ik betalen, terwijl ik toch echt dacht dat het gratis was. 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste MLdeij,

Alles-in-één Standaard voldoet inderdaad aan de voorwaarden om een Spotify Premium account te krijgen. Je krijgt dan van ons een brief met een activatiecode, waar je vervolgens op https://spotify.actiesite-kpn.nl/spotify je Spotify Premium abonnement kunt bevestigen. Je kunt dan vervolgens een heel nieuw Spotify account aanmaken, of een al bestaand account omzetten naar Premium.

Met deze gebruikersnaam dien je dan in te loggen op je telefoon en behoort het gewoon te werken. Heb je het account wel op deze manier geactiveerd?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Nee, volgens mij niet. Maar ik heb ook nog geen code gezien. Krijgen we die nog?
Reputatie 5
Badge +7
Beste MLdeij,

De zou je moeten ontvangen binnen 10 kalenderdagen na activatie van je abonnement moeten ontvangen. Indien deze looptijd verstreken is, ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer, dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer