Beantwoord

Spotify Premium 1500 mb werkt niet meer

• 4 november 2017
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Dag,

Sinds een week of 4 werkt mijn Premium niet meer. Via Spotify zelf is dit niet op te lossen.

Ik betaal wel maandelijks, het zit bij mijn kpn abonnement in.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 november 2017, 14:45

Hallo @Rdocter, welkom! Ik zie dat je je Spotify Premium account gekoppeld hebt aan je Facebook account. Lukt het om daarmee in te loggen? Als dat niet het geval is, zal je een nieuw Spotify account aan moeten maken. Ik kan je dan een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je dan je nieuwe account kunt koppelen. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Rdocter, welkom! Ik zie dat je je Spotify Premium account gekoppeld hebt aan je Facebook account. Lukt het om daarmee in te loggen? Als dat niet het geval is, zal je een nieuw Spotify account aan moeten maken. Ik kan je dan een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je dan je nieuwe account kunt koppelen. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Hai Marcia,
Ik heb inderdaad met Facebook ingelogd. Dit maakt geen verschil. Ook heb ik een nieuwe activatiecode opgevraagd, maar deze niet ontvangen. Als je deze nog een keer wilt sturen, graag.

BVD. Rick
Reputatie 7
Badge +28
Maar natuurlijk! Je krijgt binnen een werkdag een sms'je op je 06-nummer. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Is gelukt. Dank.
Reputatie 7
Badge +28
Top! Jij ook bedankt voor je reactie en wederom veel plezier ervan 🙂

Reageer