Spotify Premium

  • 16 december 2013
  • 3 reacties
  • 3683 keer bekeken

Hallo,

Het geval is dat ik een KPN Internet+iTV Premium abonnement had met gratis Spotify Premium en nu overgestapt ben naar een KPN Alles-In-1 Thuis Standaard abonnement (inclusief Spotify Premium). Alleen nu is mijn Spotify Premium abonnement 'versprongen' naar een Spotify Free abonnement (?), zou iemand mij kunnen helpen dit terug te zetten naar een Spotify Premium abonnement? Zelf kan ik nergens iets aanpassen, niet in MijnKPN noch in Spotify. 

 

Vriendelijke groet,

 

Patrick


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Patrick,

Ik heb je gegevens ontvangen van onze moderator.

Het account is inderdaad gedeactiveerd. 
Ik zal er voor zorgen dat je binnen 14 dagen een nieuwe activatiecode ontvangt.

Met vriendelijke groet,
Danny

Hoi Danny,

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Weet jij misschien wat de verzend status is van de nieuwe code, ik heb namelijk nog steeds geen brief ontvangen.

Graag hoor ik van je.

Groet,

Patrick

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Patrick,

Bedankt! Hetzelfde voor jou.

Tot mijn spijt zie ik dat de code inderdaad niet verzonden is.

Ik heb zojuist actie ondernomen zodat dit alsnog in orde gemaakt zal worden.

Zodra ik meer informatie heb zal ik je een privébericht sturen, ik houd het in de gaten. 

Met vriendelijke groet,
Danny

Reageer