Hallo,
Het geval is dat ik een KPN Internet+iTV Premium abonnement had met gratis Spotify Premium en nu overgestapt ben naar een KPN Alles-In-1 Thuis Standaard abonnement (inclusief Spotify Premium). Alleen nu is mijn Spotify Premium abonnement 'versprongen' naar een Spotify Free abonnement (?), zou iemand mij kunnen helpen dit terug te zetten naar een Spotify Premium abonnement? Zelf kan ik nergens iets aanpassen, niet in MijnKPN noch in Spotify.
Vriendelijke groet,
Patrick
Hallo Patrick,
Ik heb je gegevens ontvangen van onze moderator.
Het account is inderdaad gedeactiveerd.
Ik zal er voor zorgen dat je binnen 14 dagen een nieuwe activatiecode ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Danny
Ik heb je gegevens ontvangen van onze moderator.
Het account is inderdaad gedeactiveerd.
Ik zal er voor zorgen dat je binnen 14 dagen een nieuwe activatiecode ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Danny
Hoi Danny,
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Weet jij misschien wat de verzend status is van de nieuwe code, ik heb namelijk nog steeds geen brief ontvangen.
Graag hoor ik van je.
Groet,
Patrick
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Weet jij misschien wat de verzend status is van de nieuwe code, ik heb namelijk nog steeds geen brief ontvangen.
Graag hoor ik van je.
Groet,
Patrick
Hallo Patrick,
Bedankt! Hetzelfde voor jou.
Tot mijn spijt zie ik dat de code inderdaad niet verzonden is.
Ik heb zojuist actie ondernomen zodat dit alsnog in orde gemaakt zal worden.
Zodra ik meer informatie heb zal ik je een privébericht sturen, ik houd het in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Danny
Bedankt! Hetzelfde voor jou.
Tot mijn spijt zie ik dat de code inderdaad niet verzonden is.
Ik heb zojuist actie ondernomen zodat dit alsnog in orde gemaakt zal worden.
Zodra ik meer informatie heb zal ik je een privébericht sturen, ik houd het in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Danny
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.