Beantwoord

Spotify Premium 2e account op hetzelfde adres

  • 1 January 2020
  • 5 reacties
  • 1251 keer bekeken

Ik maak al lange tijd gebruik van het gratis abonnement op spotify premium. Nu wil mijn echtgenote ook graag een account op spotify. Is dat mogelijk en heb ik daar dan een code voor nodig ? 

Met vriendelijke groet, 

  1. Slot
icon

Beste antwoord door wjb 1 January 2020, 22:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je zult het beste kunnen overstappen op Spotify Family. Dat is ook goedkoper dan 2 aparte Spotify accounts. Maar Spotify Family is alleen mogelijk met Hussel. Als u dat nog niet gedaan heeft, zult u dat moeten overwegen. 

Reputatie 7

Als jullie niet tegelijkertijd online naar Spotify luisteren dan kunnen jullie beide hetzelfde Spotify Premium account gebruiken.

Je kunt heel eenvoudig playlists downloaden en offline op drie apparaten plaatsen. Zo delen ikzelf en mijn drie kinderen ons Spotify Premium abonnement en hebben mijn kinderen de playlists offline staan. Dat heeft ook nog een als voordeel dat zij geen 4G verbinding nodig hebben om Spotify te luisteren terwijl ik bij T-Mobile unlimited data heb voor muziek.

Dankjewel wjb. Lijkt inderdaad de meest eenvoudige oplossing. 

Ten overvloede je zit niet aan Hussel vast om Spotify Family af te nemen. De tip die WJB geeft zal het meest voordelig zijn zeker als Spotify Premium nu geen extra kosten mee brengt.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @p.slot, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan inderdaad offline veel gebruik maken van gedownloade afspeellijsten van Spotify Premium op verschillende apparaten, online kan je maar op één apparaat tegelijkertijd afspelen. Mocht dit toch niet werken voor jou (offline luisteren), kan je denken aan Spotify Family. Dan heb je tot 6 accounts voor € 13,99 (via KPN), en dit kan je aanvragen bij Internet en TV producten of de Hussel internet producten. Heb je nog een ouder (Alles-in-1) abonnement dan is Spotify Family helaas niet mogelijk via KPN of dien je jouw abonnement te wijzigen.
 

Reageer