Beantwoord

Spotify premium

• 3 juli 2016
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Hallo, ik heb een abonnement van KPN en daar zit automatisch Spotify Premium bij. Ik wil voor de vakantie Premium, maar als ik naar Spotify website ga en dan druk op Premium moet ik betalen ook al heb ik een family account.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 juli 2016, 16:49

Hoi Tessie, welkom op het forum! Ik snap best dat je Premium graag voor de vakantie actief wilt hebben. Als je Spotify bij je abonnement in hebt zitten, dan heb je een activatiecode van ons gekregen. Die kun je op deze pagina invullen. Als je al een bestaand Spotify account hebt kun je bij de volgende stap met die gegevens inloggen. Je bestaande account wordt dan Premium. Heb je nog geen account kun je op dat moment ter plekke een aanmaken.

Als je nog geen activatiecode hebt gekregen kan ik je verder helpen :)

Zie ook dit topic voor alle veelgestelde vragen over Spotify.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag tessie123 u kan een code aan vragen bij kpn service of even wachten tot iemand van de webcare hier op reageert. Want het gaat niet automatisch. Heel veel succes met vriendelijke groet cor. Ook een kpn klant
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tessie, welkom op het forum! Ik snap best dat je Premium graag voor de vakantie actief wilt hebben. Als je Spotify bij je abonnement in hebt zitten, dan heb je een activatiecode van ons gekregen. Die kun je op deze pagina invullen. Als je al een bestaand Spotify account hebt kun je bij de volgende stap met die gegevens inloggen. Je bestaande account wordt dan Premium. Heb je nog geen account kun je op dat moment ter plekke een aanmaken.

Als je nog geen activatiecode hebt gekregen kan ik je verder helpen :)

Zie ook dit topic voor alle veelgestelde vragen over Spotify.

Reageer