Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify premium

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Gezien mijn abbo heb ik recht op spotify premium maar ik heb het niet, kan ik dit alsnog krijgen?

Mvg,

Pierre
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 mei 2018, 16:03

Fijn om te horen dat het inmiddels gelukt is! Geniet van je reclame-vrije muziekuurtjes! 😉

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo Baloe, welkom op ons Forum!
Wanneer je recht hebt op gratis Spotify is het zonde om dit niet te gebruiken! Ik heb meteen voor je gekeken, ik zie één 06-nummer waarbij je gratis Spotify Premium inbegrepen hebt. Hier is alleen al wel een gebruikersnaam aan gekoppeld, deze heb ik via een privébericht naar je toegestuurd. Wanneer je hier kijkt of je een nieuw wachtwoord kan aanmaken en kan inloggen, kan je het bestaande account gebruiken. Mocht je een ander account Premium willen maken, dien ik eerst het huidige account te ontkoppelen en dan ontvang je een nieuwe activatiecode. Wil je me laten weten of je die nieuwe code nodig hebt?
Hoi Susan,
Inloggen geen probleem, alleen account blijft free variant en geen premium.. Kan het niet activeren oid.

Gr.

Pierre
Reputatie 7
Badge +16
Dan ontvang je alsnog de code binnen 24 uur per SMS. Daar moet het mee lukken, geef je even een terugkoppeling of ik daar gelijk in heb? 😉
Reputatie 7
Badge +16
Fijn om te horen dat het inmiddels gelukt is! Geniet van je reclame-vrije muziekuurtjes! 😉

Reageer