Beantwoord

Spotify Premium aanzetten bij een mobiel abonnement

  • 29 August 2019
  • 2 reacties
  • 321 keer bekeken

Ik heb verschillende mobiele abbonementen waarbij Spotify premium zit, maar ik heb er 1 niet geactiveerd, kan dit alsnog? Bij het aanvragen van de activatie code, kent hij mijn email en telefoonnummer niet. Graag jullie hulp

Groet, marcel

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 September 2019, 09:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Alecmo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Uiteraard is het mogelijk om gebruik te maken van Spotify Premium bij je abonnement! Zoals ik het nu begrijp heb je het bij meerdere mobiele abonnement waar je Spotify Premium bij afneemt, maar heb je er één niet geactiveerd. Dat is wel zonde! Ik kijk graag voor je na of ik een activatiecode kan sturen, zodat je een Free account Premium kan maken.

Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het 06-nummer waar het dit keer om gaat? Deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Heb je trouwens ook al eens nagedacht over Spotify Family? Als je nu namelijk voor elk Premium account apart betaald, zal dat een stuk goedkoper zijn. Dit kan je afnemen bij een Internet en TV pakket van KPN en kost je € 13,99 per maand! Helaas kan je dit niet afnemen bij alleen een mobiel abonnement van KPN.
Reputatie 7
Badge +21
@Alecmo, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?

Reageer