Beantwoord

Spotify Premium abonnement maar in app staat nog Free

  • 2 May 2020
  • 8 reacties
  • 262 keer bekeken

Wij hebben Spotify Premium via KPN abonnement alleen in de app van Spotify staat het nog op Free. Hoe kan ik het premium abonnement activeren? 
Alvast bedankt voor de reactie.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Chrizziey 4 May 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NienkevDeuveren,
Welkom op het forum!  Heb je de code die je hebt gekregen al verzilverd via Activeer Spotify ?  Als je die stappen doorloopt en toestemming geeft dan zal je account snel omgezet worden. 

Hoi Chris,

 

Wij hadden al een aantal jaar Spotify premium en het staat ook in mijnkpn bij producten alleen met mijn nieuwe telefoon sinds 4 maanden staat het er niet meer op. Geen idee dus. Heb dus ook geen activatiecode meer om het te activeren. Is dat probleem op te lossen? 
 

gr 
 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NienkevDeuveren,

Wel op het juiste account ingelogd? Heb je Spotify dus nog wel in MijnKPN staan? Het kan ook zijn dat als je op alle apparaten ineens free bent er iets misgaat in de communicatie tussen KPN servers en Spotify servers.  Vul in dat geval even je forumprofiel in en dan gaan ze er hier mee aan de slag. 
 

Hoi Chris,

Ik heb mijn profiel op jou advies ingevuld, moet ik nu nog iets doen?

gr Nienke

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NienkevDeuveren,

Nee meer hoef je niet doen, ze komen hier zo snel mogelijk om je te helpen aan nieuwe activatiecode (mits je aan de voorwaarden voldoet) en zo weer kunt genieten van premium.  Je krijgt een email als ze gereageerd hebben hier. 
--
Chris

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @NienkevDeuveren Welkom hier en goed om te zien dat Chris al zo duidelijk heeft uitgelegd wat er aan de hand is. We zien het wel eens vaker bij een abonnementswijziging dat de boel op hol slaat. ;-) Ik heb je zojuist een nieuwe code toegestuurd. Je krijgt 'm via de mail! 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt 'm inmiddels binnen, @NienkevDeuveren en alles werkt weer zoals het hoort? 

Ja alles werkt weer naar behoren! Dank je wel!