Beantwoord

Spotify premium account inloggen

  • 7 April 2020
  • 6 reacties
  • 1763 keer bekeken

Ik heb spotify via Kpn

ik heb op mijn mobiel de gratis app van spotify

Hoe krijg ik mijn premium abn op mijn mobiel ?

Ik kan dit via de app op mijn mobiel niet wijzigen.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 7 April 2020, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Hermie001, 
Heb je een activatiecode van kpn gekregen? Deze dien je eerst te verzilveren via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer, dit kan je ook via de mobiel bezoeken en regelen.
Je dient dan de code in te vullen, en daarna in te loggen met het account die je nu gebruikt. Zodra dat is geregeld zal de app automatisch omschakelen naar Premium. 

Lukt dit niet of heb je nog vragen, laat het gerust weten. 

dank voor je reactie,

Nee, geen activatiecode. Ik heb spotify al jaren maar het werd alleen gebruikt door de dochters.

Nu wil ik het op mijn mobiel gebruiken maar ik maak een nieuwe user aan. Daar kom ik nu niet meer vanaf omdat als ik de app weggooi en opnieuw installeer hij de oude gegevens overneemt. Ik kan ik de app van mobiel niet opwaarderen na meer mijn spotify premium inlogcodes.

Reputatie 7
Badge +16

Dag @Hermie001,
Als jouw dochters dit al gebruiken dan is het niet mogelijk ook zelf een betaald account gratis aan te maken. Want Premium is maximaal begrensd tot 1 gebruiker. 
Er is wel een mogelijkheid om Spotify over te zetten van Premium naar Family alleen betaal je dan wel €14,99 per maand. 

Je kan wel kiezen om het account van je dochters in te voeren in jouw telefoon, hiervoor dien je in de app van Spotify te kiezen voor het tandwieltje bovenin en daarna helemaal naar beneden te scrollen en te drukken op de grote 'Uitloggen’ knop. 

tandwieltje bovenin en daarna helemaal naar beneden te scrollen en te drukken op de grote 'Uitloggen’ knop.   TOP !!

Daarna kan ik inloggen met de premium account code en dan doet die het, maar 1 tegelijk.

die had ik niet eerder gezien. Nu doet die wat ik wil.

Bedankt !

Reputatie 7
Badge +16

@Hermie001 Fijn dat het is gelukt! Graag gedaan. :grinning:

Reputatie 7
Badge +13

@Hermie001 Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Chris je van antwoord heeft voorzien :-) . Post gerust nog even een bericht als we wat voor je kunnen doen. Ik wens je een fijne dag verder!